Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ امیر علی حسینیانی رییس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: در طرح شهید سلیمانی ۷۴۷ گروه جهادی در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی سازماندهی شده و دانشگاه علوم پزشکی را در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا و خدمت رسانی به آسیب دیدگان یاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح به صورت محله محور در استان اجرا شده است و خدمات مختلفی از جمله بهداشتی، فرهنگی، امر به معروف، تحویل بسته‌های معیشتی و ... صورت می‌گیرد.

این مسوول گفت: در این طرح بسیجیان براساس سازماندهی مورد نظر در سه تیم مراقبتی، تظارتی و حمایتی تقسیم بندی شده و براساس اعلام نیاز بیماران آسیب دیده، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های نظارتی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

حسینیانی اضافه کرد: براساس نظرات مسوولان ستاد کرونا طرح شهید قاسم سلیمانی کمک زیادی را برای کنترل و مقابله با این ویروس منحوس انجام داده است و تا زمانی که ادامه این طرح نیاز باشد براساس ابلاغ‌ها و دستورات مراجع بالادست و ذیربط این خدمات ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: این طرح در تمامی شهرستان‌های استان قزوین در حال حاضر اجرا می‌شود و مهم‌ترین فعالیت این روز‌های قرارگاه را می‌توان توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا نام برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی گروه جهادی طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر