Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت تسهیلات بانکی به ۱۱۱ طرح اشتغالزا در این استان خبر داد.

فرامرز محبوبی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: در این جلسه و با موافقت اعضای کار گروه، ۱۱۱ واحد تولیدی و اشتغالزا در استان جهت دریافت حدود ۲۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد طرح معرفی شده ، ۳۰ طرح به ارزش دو هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۲۰۹ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان گفت: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید امسال،۲۸۶ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند .

وی بر لزوم همکاری بانک‌ها با تولیدکنندگان هم‌استانی تاکید و تصریح کرد: علاوه بر این، پرونده ۱۲۹ واحد جهت عقد قرارداد نیز در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

محبوبی تصریح کرد: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۵هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۵۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۵۱ واحد به ارزش حدود ۵ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۰۶ واحد به ارزش حدود ۴۹۱ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این کارگروه استانی اضافه کرد : در این نشست مشکلات بانکی ، زیربنایی ، گمرکی ، مالیاتی یازده واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعت معدن و تجارت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان منطقه سمنان میلیارد ریال مربوط به بخش استان سمنان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن