Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@07:45:06 GMT

توسعه ورزش در روستاها را جدی گرفته ایم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۰۰۶۴

توسعه ورزش در روستاها را جدی گرفته ایم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با احداث سالن های ورزشی چند منظوره و خانه های ورزش روستایی توجه به سلامت روستاییان و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق دور افتاده را در اولویت برنامه ها قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در مراسم افتتاح سالن چند منظوره ورزشی در روستای هرایین با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: احداث سالن چند منظوره شهید سلیمانی در این روستا از سال ۹۱ کلید خورد و فنداسیون ریخته شده بود و نیمه تمام بود و توانستیم با اعتباری بالغ بر  دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن را به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان آوج سال قبل در روستای اردلان کلنگ یک سالن ورزشی به زمین زده شد  و با تخصیص اعتبار این پروژه فعال شده و یک سالن در شهر آوج در حال ساخت است که امسال تکمیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: در هفته آینده ۸ پروژه ورزشی آماده بهره برداری شده است که امیدواریم با حضور وزیر ورزش آنها را افتتاح کنیم. 

علایی مقدم از همکاری معاونت توسعه اداره ورزش و فرماندار آوج در احداث فضاهای ورزشی تشکر کرد و گفت: از مردم درخواست می کنیم در نگهداری این سالن که با هزینه سنگینی ایجاد شده تلاش کنند تا این سالن سالها در اختیار ورزشکاران باشد. 

علایی مقدم یادآور شد: ساخت یک خانه ورزش روستایی هم برای هرایین پیش بینی شده است که بزودی آماده بهره برداری می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز