Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، تامین اجتماعی علاوه بر ارائه خدمات درمانی مستقیم در مراکز ملکی از طریق خرید خدمت از مراکز درمانی خصوصی، دولتی و ... در حوزه درمان غیر مستقیم به بیماران بیمه‌شده ارائه خدمت کرده‌ است.

دکتر مریم امیری در گفت و گو با ایسنا، افزود: در درمان غیرمستقیم و طی سال گذشته و سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۴۴۸ میلیارد ریال برای بیماران مبتلا به کووید تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان هزینه به مراکز بستری طرف قرارداد پرداخت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیری عنوان‌کرد: طی این مدت ۸۴۴۹ نفر در بیمارستان‌های طرف قرارداد با تامین اجتماعی با تشخیص کووید بستری شده‌اند و طی سه ماهه نخست سال جاری آمار تعداد بستری بسیار افزایش یافته‌است.

وی به تعداد بستری در سال گذشته اشاره و خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته چهار هزار و ۹۵۲ نفر در مراکز بیمارستانی طرف قرارداد بستری شده‌اند که در فروردین ۲۶۱نفر، اردیبهشت ۳۱۳ نفر، خرداد ۸۱۷ نفر، تیر هزار و ۱۲۲ نفر، مرداد ۵۹۷ نفر، شهریور ۳۹۴ نفر، مهر ۲۳۸ نفر، آبان ۴۳۲ نفر، آذر ۲۹۵ نفر، دی ۱۳۰ نفر، بهمن ۱۷۱ نفر و در اسفند ۱۸۲ نفر بیمه شده بستری شده‌اند. 

امیری درباره هزینه پرداخت شده در سال گذشته اظهارداشت: در سال گذشته بیش از ۱۹۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای بیماران بستری شده با تشخیص کووید در سایر مراکز درمانی استان هزینه شده‌است.

وی در خصوص سه ماهه نخست سال جاری نیز یادآورشد: در سه ماهه نخست امسال هم در تعداد افراد بستری و هم در هزینه پرداخت شده رشد بسیار زیادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته وجود داشته است به طوری که در این مدت تعداد سه هزار و ۴۹۷ نفر در سایر مراکز درمانی بستری بوده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان ادامه‌داد: در فروردین سال جاری تعداد ۵۸۷ نفر، اردیبهشت هزار و ۱۵۱ نفر و در خرداد ۱۷۵۹ نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی در سایر مراکز درمانی بستری بوده‌اند که برای بستری این افراد بیش از ۲۵۸ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال هزینه پرداخت شده‌است. 

امیری به عملکرد بخش کووید در بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس نیز اشاره و خاطرنشان‌کرد: از ابتدای شیوع این ویروس، در بیمارستان خلیج فارس ۲۶ تخت به این بیماران شامل ۲۵ تخت عادی و یک تخت ویژه اختصاص یافت و در حال حاضر تعداد تخت‌های اختصاص یافته به این امر به ۱۰۶ تخت شامل صد تخت عادی و شش تخت ویژه رسیده‌است. همچنین ۹ تخت بستری موقت کووید جهت ارائه خدمات دارویی به بیماران مبتلا به کرونا که نیاز به بستری ندارند.

این مسوول اضافه‌کرد: این افزایش تخت با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و همکاری با دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان و با توجه به وضعیت قرمز استان انجام شده‌است تا بتوانیم خدمات بهتری به بیمه شدگان و مراجعین ارائه دهیم.

وی به تعداد مراجعین بیماران قطعی و مشکوک کووید۱۹ به بیمارستان خلیج فارس از ابتدای شیوع این بیماری تا اول شهریور سال جاری عنوان‌کرد: در این مدت ۱۱۹۷۵ نفر بیمار قطعی و مشکوک به این بیماری به بیمارستان خلیج فارس مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، هشت هزار و ۹۴۲نفر به صورت سرپایی و سه هزار و ۳۳نفر به صورت بستری خدمات درمانی را دریافت کرده‌اند.

وی در پایان به تعداد پرسنل مبتلا شده به کووید۱۹ اشاره کرد و گفت: از اسفند ۹۸ تا ابتدای شهریور ماه سال جاری تعداد ۳۴۳نفر از پرسنل مدیریت درمان و بیمارستان خلیج فارس شامل پزشک، پرستار و بهیار، نیروی خدماتی، اداری و مالی و سایر کادر درمانی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا بیمارستان خلیج فارس تامین اجتماعی مراکز درمانی سال گذشته پرداخت شده بستری شده سال جاری شده اند سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان