Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان های خاش و تفتان، چند واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی کلنگ زنی و افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده ابتدا در سفر به شهرستان خاش، چند واحد صنعتی و کشاورزی را با حضور ویدئو کنفرانسی مدیرعامل صندوق کارآفرینی افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوراله‌زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهارداشت: این استان همواره در کانون توجه ما قرار دارد و در روزهای آینده نیز چند طرح اشتغال‌زایی دیگر که با حمایت صندوق کارآفرینی امید در نقاط دیگر سیستان و بلوچستان ایجاد شده است به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: اختصاص اعتبارات کلان به سیستان و بلوچستان برای حرکت در مسیر توسعه از اهداف و برنامه های این صندوق است و امیدواریم این کارگاه‌ها بویژه کارگاه‌های مکانیزاسیون کشاورزی بتوانند در توسعه منطقه و ایجاد اشتغال موثر باشند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: طرح صنعتی پرس شیلنگ و مکانیزاسیون کشاورزی از محل منابع تفاهم‌نامه این صندوق با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا و راه اندازی شده است.
غلامعلی صمصامی میزان تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید سیستان وبلوچستان به هر کدام از این طرح ها را سه میلیارد ریال ذکر کرد.
همچنین کلنگ احداث کارخانه بزرگ آجرنسوز نما نیز در شهرستان تفتان بر زمین زده شد.
غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی این طرح تولیدی گفت: کارخانه تولیدی آجر نسوز نما با حمایت تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید آغاز شده و برای آن شصت میلیارد ریال تسهیلات، با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است.
صمصامی با تاکید بر حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های تولید صنعتی افزود: اعتبار این کارخانه از منابع تسهیلات اشتغال روستایی تامین شده است و 10میلیارد ریال هم سهم آورده متقاضی بوده است.
وی ادامه داد: این واحد تولیدی صنعتی در قالب شرکت تعاونی قرار است بیش از 40نفر نیروی کار بومی را در این کارخانه به‌کار بگیرد.
صمصامی افزود: با توجه به ماهیت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب و کارهای کوچک، این صندوق آمادگی دارد تا از طرح‌های ارائه شده کارآفرینان همسو با نیازهای استان حمایت کند.
9 شهریور 1400 13:00
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان |
کد خبر : 244,126
کلیدواژه ها: مهرداد جهاندیده , هفته دولت , صندوق کارآفرینی امید , سیستان و بلوچستان , تفتان , خاش
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند