Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین جشنواره بین المللی مستند درخت زردآلو برگزیدگان خود را شناخت و دو مستند «بالورا» و «کل فاطمه» موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شدند.

به گزارش ایسنا، «بالورا» ساخته عبدالقادر خالدی موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران در بخش کوتاه شد و «کل فاطمه» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری جایزه جنبی مارتین آدوران را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جشنواره که از تاریخ ۳۱ مرداد آغاز و تا ۷ شهریور ماه ادامه داشت، لیلا حسینی فعال حوزه بین‌الملل مرکز گسترش به همراه دو داور دیگر بخش داوری آثار را برعهده داشتند.

جشنواره بین المللی مستند درخت زردآلو در دو بخش مسابقه فیلم‌های بلند (۳۰ دقیقه و بیشتر ) و فیلم‌های کوتاه ( کمتر از ۳۰ دقیقه ) برگزار شد.
مستندهای «کل فاطمه» (مهدی زمانپور کیاسری)، «ناخدا دریایی» (مازیار مشتاق گوهری) و «بالورا» (عبدالقادر خالدی) از ایران در این جشنواره نمایش داده شدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان

تسنیم ویدیویی از تصادف مرگبار یک اتوبوس ایرانی در جنوب ارمنستان منتشر کرده؛ خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری