Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان بیمارستان آیت‌الله طالقانی پنجمین دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان آموزشی درمانی آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا ازآبادان، با توجه به شرایط بحرانی کرونا و مراجعه بسیار بالای بیماران مبتلا به کووید19 در این ایام  به بیمارستان طالقانی آبادان  و البته بستری بیمار در بیمارستان بالغ بر یک و نیم برابر ظرفیت از پیش تعیین‌شده، پرسنل تاسیسات بیمارستان طالقانی بصورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای ایجاد زیرساخت مناسب و نصب و راه‌اندازی پنجمین دستگاه  اکسیژن 600 لیتری این بیمارستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اکسیژن‌ساز با رقمی بالغ بر 3ونیم میلیارد تومان بدون هیچگونه حمایتی از سایر ارگان‌ها و سازمانها  و صرفا از درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جهت تامین اکسیژن‌رسانی مناسب به بیماران خریداری شده است .
در حال حاضر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان دارای 4 دستگاه 600 لیتری و یک دستگاه 300 لیتری تولید اکسیژن مدیکال است که مجموعا 2700 لیتر در دقیقه تولید اکسیژن دارند.

پایان پیام

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمارستان طالقانی آبادان اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی