Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کامپوند ایران با اشاره به کسب مدال نقره پارالمپیک توسط ملی‌پوش ایرانی گفت: این مدال آغاز راه توسعه این رشته در ورزش معلولان خواهد بود. به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، مسابقات تیر وکمان بازی پارالمپیک توکیو در ماده کامپوند انفرادی مردان با کسب مدال نقره نماینده ایران به پایان رسید. رمضان بیابانی در دیدار نهایی این رشته با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ مغلوب «هی ژیائو» از چین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید کهتری سرمربی کمانداران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با اشاره به این موفقیت گفت: اتفاق تاریخی بود و این مهم در حالی رقم خورد که کمانداران ایرانی از پارالمپیک ریو به بعد در اردو حضور پیدا کردند. کسب مدال نقره پارالمپیک با کمتر از ۵ سال فعالیت نشان از آن دارد که ما ظرفیت‌های زیادی در این رشته داریم.

او با اشاره به نتیجه بیابانی در مسابقات کامپوند پارالمپیک عنوان کرد: در بازی برابر نماینده روسیه ملی‌پوش ما پنج امتیاز عقب بود و این یعنی حذف اما او توانست بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و در تیر پایانی بازی را مساوی و در نهایت در تیر طلایی بر این رقیب مقتدر غلبه کرد. رنگ مدال بیابانی می‌توانست طلایی باشد اما رقیب چینی وی بسیار عالی بود و این موجب شد تا نماینده ما به مدال نقره بسنده کند.

کهتری با بیان اینکه این مدال آغاز راه توسعه کامپوند ورزشکاران پارالمپیکی است، افزود: حضور علی سینا منشازاده و رمضان بیابانی نشان از آن دارد ما ظرفیت زیادی برای توسعه این رشته را داریم. بی‌تردید این مدال آغاز راه توسعه تیر وکمان در بخش کامپوند است و مشتاقان زیادی را به سمت این رشته سوق خواهد دارد. امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای باشد که بتوانیم استعدادیابی لازم در این بخش را انجام دهیم تا در دوره بعدی شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در خط مسابقه باشیم.

باخت منشازاده یکی دیگر از محورهای مصاحبه کهتری بود. او در این زمینه گفت: این باخت خستگی را به تن من گذاشت. انتظار حضور هر ۲ نماینده ایران را در فینال داشتم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز راه توسعه مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت

مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد مدال نقره ماده پرتاب چکس مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در امارات در حال برگزاری است، مهدی هفت چشمه پرتابگر کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

هفت چشمه با پرتابی به مسافت 66.64 متر  و 6 سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم  ایستاد.

علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند