Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@04:44:11 GMT

شکایت پارامونت از بیمه‌کننده «مأموریت غیرممکن»

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۲۲۴

شکایت پارامونت از بیمه‌کننده «مأموریت غیرممکن»

کمپانی پارامونت سازنده فیلم «مأموریت غیرممکن»، از شرکت بیمه این فیلم به دلیل عدم پرداخت خسارت‌های ناشی از کرونا شکایت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، تولید فیلم سینمایی جدید «مأموریت غیرممکن» تاکنون به دلیل پاندمی ویروس کرونا، هفت بار دچار توقف و تعلیق شده است. کمپانی پارامونت علیه بیمه‌کننده این فیلم شکایت کرده و مدعی شده که شرکت بیمه به صورت تمام و کمال خسارت‌های ناشی از توقف‌های کرونایی را پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلمبرداری این فیلم اکشن با بازی تام کروز در حد فاصل فوریه ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ چهار بار در ایتالیا متوقف شد و سه مرتبه نیز در انگلیس به حالت تعلیق رفت. این تعلیق‌ها به دلیل تست مثبت کرونای برخی از اعضا و بازیگران این فیلم سینمایی و یا قرنطینه و تعطیلی‌های کشورها بوده است.
پارامونت از سیاست بیمه عوامل در تولید این فیلم استفاده کرده و محدودیت ۱۰۰ میلیون دلاری دارد. چنین نوع بیمه‌ای خسارت‌های ناشی از عدم حضور پرسنل‌های کلیدی فیلم مثل تام کروز به عنوان بازیگر و کریستوفر مک کوری به عنوان کارگردان را در صورت بیماری، مرگ و یا ربوده شدن آن‌ها پرداخت خواهد کرد.
پارامونت مدعی شده که مسائل مربوط به پاندمی کرونا این بند از بیمه را فعال می‌کند؛ چرا که تعطیلی‌ها به دلیل جلوگیری از بیمار شدن عوامل بوده اما بیمه معتقد است که این تعطیلی‌ها در نتیجه محدودیت‌های دولتی بوده و تنها می‌تواند یک میلیون دلار بابت آن پرداخت کند.
از حاشیه‌های کرونایی فیلم «مأموریت غیرممکن» می‌توان به عصبانیت تام کروز در سر صحنه فیلمبرداری این پروژه به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی و شکستن محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد.
«ماموریت غیرممکن» یکی از بزرگترین مجموعه‌های سینمایی است. آخرین قسمت آن در سال ۲۰۱۸ بیش از ۷۹۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت. «مأموریت غیرممکن ۷» قرار است در می ۲۰۲۲ اکران شود.

منبع: بانی فیلم

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن عدم پرداخت بیمه مأموریت غیرممکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!

سرمربی آرژانتینی اینتر میامی می‌گوید به دلیل شرایط مالی، در حال حاضر جذب دی ماریا و رومر غیرممکن است.

طرفداری | اخیراً شایعاتی مبنی بر علاقه اینتر میامی به جذب دو بازیکن آرژانتینی، آنخل دی ماریا و سرخیو رومرو، مطرح شده است. دی ماریا در حال حاضر در بنفیکا بازی می کند و قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، در حالی که رومرو تا پایان سال با بوکا جونیورز قرارداد دارد.

به گزارش tyc sports، با حضور لیونل مسی به عنوان یک آهنربای قدرتمند، به نظر می‌رسد در حال حاضر همه جاده‌ها به اینتر میامی ختم می‌شوند. سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیز سوارز، اسطوره‌های بارسلونا، پیش از این از این تیم بازدید کرده‌اند. همچنین فدریکو ردوندو، تامس اویلس و ماتیاس روخاس که تا همین اواخر در فوتبال آرژانتین خوش درخشیده‌اند، به این تیم پیوسته‌اند. روز به روز بازیکنان فوتبال مشهور بیشتری پیراهن صورتی اینتر میامی را بر تن می‌کنند و در چند ساعت گذشته دو نام دیگر نیز در جنوب فلوریدا شنیده شده است: آنخل دی ماریا و سرخیو رومرو.

یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود! اینتر میامی محدودیت مالی دارد

تاتا مارتینو، سرمربی اینتر میامی، در مصاحبه ای با رادیو Monumental AM 1080 این شایعات را تا حدودی تایید کرد، اما در عین حال تأکید کرد که به دلیل محدودیت‌های مالی، جذب این دو بازیکن در حال حاضر امکان پذیر نیست. سرمربی اینتر میامی دراین‌باره اظهار داشت:

هیچ چیز رسمی از سوی مدیر ورزشی در مورد آنخل و چیچیتو به من نرسیده است. لیگ اینجا محدودیت‌های اقتصادی خاصی دارد و ما در حال حاضر در چارچوب این قوانین عمل می‌کنیم. اما در حال حاضر جذب هر بازیکنی، به خصوص بازیکنانی در سطح دی ماریا و رومرو، غیرممکن است. واقعیت این است که من هیچ اطلاعی ندارم و حتی فکر نمی‌کنم از نظر اقتصادی یا قانونی در شرایطی باشیم که بتوانیم آنها را به تیم بیاوریم.

احتمال این انتقال جذاب در آینده

با وجود محدودیت‌های فعلی، مارتینو کاملاً از جذب دی ماریا و رومرو در آینده ناامید نیست. او اشاره کرد که پنجره نقل و انتقالات در اواسط جولای باز می‌شود و در آن زمان ممکن است شرایط تغییر کند.

پنجره نقل و انتقالات اینجا بسته است و فقط در اواسط جولای باز می‌شود. ما باید ببینیم تا آن زمان چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. همیشه فرصت‌هایی برای پیشرفت وجود دارد. خواهیم دید که در آن زمان چه امکاناتی داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان