Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در بردسکن با بیان اینکه در سطح کشور ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز مثبت زندگی ایجاد شده است گفت: که از این تعداد ۱۹۵ مرکز در خراسان رضوی راه اندازی که ۷۰ هزار پرونده مستمری بگیران به این مراکز واگذار شده است.

 او با بیان اینکه به ازای هر ۱۵۰ پرونده یک مددکار و یا روانشناس درمراکز مثبت زندگی بکارگیری شده اند، افزود: با توجه به اینکه ۲۲ خدمت به جامعه هدف بهزیستی به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: درحال حاضر بهزیستی استان بیش از ۱۳۰ هزار پرونده را درسامانه خود به ثبت رسانده است و از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید

برخی از وظایف بهزیستی به مراکز مثبت زندگی واگذار می‌شود

فیروزی از ثبت ۱۱ هزار نفر متقاضی پشت نوبتی در استان خبر داد و بیان کرد: ۱۰۰ درصد این افراد ثبت سامانه شده اند، ولی دریافت مستمری به این افراد منوط به بررسی نهایی سازمان مرکزی است که پس از ابلاغ سهمیه تعداد افراد برخوردار از مستمری مشخص می‌شود.

افتتاح همزمان طرح‌های اشتغال ۳۲ صندوق مالی خرد روستایی

او به افتتاح طرح‌های اشتغال ۳۲ صندوق مالی خرد روستایی اشاره و تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در استان به ویژه بهزیستی بحث بیکاری است که در راستای ایجاد اشتغال روستایی پایدار این صندوق‌ها در ۱۵ شهرستان استان راه اندازی شد در مجموع این صندوق‌ها قریب به ۲۰۰ نفر عضو دارند و یکی از برنامه‌های بهزیستی استان افزایش این صندوق‌ها تا پایان امسال به ۶۵ صندوق است.


مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه سال گذشته تهعد اشتغال استان بیش از ۵ هزار نفر بود تاکید کرد: در این رابطه ۱۸۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به جامعه هدف پرداخت شد که خوشبختانه خراسان رضوی از جمله استان‌های کشور بود که توانست ۱۰۰ درصد این سهمیه را جذب کند.

فیروزی اظهار کرد: تعهد اشتغال امسال بهزیستی استان ۵ هزار و ۴۰۰ نفر است که با افزایش سقف تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان افزایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی مراکز مثبت زندگی طرح های اشتغالزایی مراکز مثبت زندگی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود