Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@19:04:17 GMT

فیلمبرداری سریال «نوبت لیلی» ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۴۲۱

فیلمبرداری سریال «نوبت لیلی» ادامه دارد

«نوبت ‌لیلی» نخستین تجربه روح‌الله حجازی در ساخت سریال است که در فضای عاشقانه‌ای جذاب، این روزها در حال فیلمبرداری در شمال کشور است.

به گزارش قدس آنلاین، سریال خانگی «نوبت لیلی» به نویسندگی مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز، روح‌الله حجازی و کارگردانی روح الله حجازی از جمله سریال‌هایی است که لوکیشن‌های متعددی دارد و در خلاصه داستان مجموعه آمده است: لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند، از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون حمید فرخ‌نژاد و مریلا زارعی به عنوان بازیگران اصلی جلوی دوربین رفته‌اند و دیگر بازیگران سریال که همگی از چهره‌های مطرح و شناخته‌شده هستند به زودی معرفی می‌شوند.

«نوبت لیلی» قرار است به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود.

منبع: سینما سینما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نوبت لیلی نوبت لیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیلی شریفیان دبیر ریاضی دبیرستان دخترانه رازی کیش با ۱۹ سال سابقه مشغول به تدریس است.

وی معلمی را از کیش شروع کرده و با ارتباط صمیمی با دانش آموزان و اولیای مدرسه، صبر و گذشت درحوزه معلمی توانست عنوان نمونه را دریافت کند.

بهره گیری از روش‌های نوین آموزش ریاضی، استفاده از دست سازه‌ها در راستای تفهیم هر چه بهتر مفاهیم ریاضی به دانش آموزان نیز از دیگر دلایل انتخاب لیلی شریفیان به عنوان معلم نمونه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش