Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری در گفت‌وگوی تصویری با خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد ملی‌پوشان در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران با 5 نماینده در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو حضور یافت و موفق به کسب 3 طلا، یک نقره و یک برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری در گفت‌وگوی تصویری با خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد ملی‌پوشان در پارالمپیک 2020 توکیو و کسب این پنج مدال توضیحاتی را ارائه کرد که فیلم آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

 

 

پورمیرزایی: درگذشت سیامند خداحافظی‌ام را به تاخیر انداخت/ فشار زیادی روی من بود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پاراوزنه برداری پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو پاراوزنه برداری پارالمپیک 2020 توکیو تیم ملی پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال

به گزارش خبرنگار مهر، سیاست کیفی گرایی و تطابق با آن ، سیاست کمیته ملی پارالمپیک بعد برای اعزام ورزشکاران و تیم ها به بازی های پارالمپیک بر اساس سهمیه تخصیصی به آنها است.

این مسئله اعزام تیم ملی گلبال به این دوره از بازی های پارالمپیک را مبهم کرده بود. این تیم آبان سال گذشته در مسابقات آسیا پاسفیک که به میزبانی هانگژو برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و سهمیه آن رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از خود کرد.

با این حال و به دلیل محرز نبود شرایط کیفی این تیم برای مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، اعزام ملی پوشان گلبال به پاریس منوط به حضور در دو تورنمنت بین المللی به میزبانی المان و سوئد بود. تورنمنت آلمان سال گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران از حضور در آن صاحب سه برد شد و نتیجه سه دیدار را هم واگذار کرد.

تورنمنت بین المللی سوئد اما کنسل شد و همین مسئله ابهاماتی پیرامون وضعیت این تیم برای اعزام ایجاد کرد. این موضوع نگرانی های دوباره را متوجه این تیم در مسیر پارالمپیک کرد تا آنجا که موضوع در نشست یکشنبه گذشته هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک هم توسط محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابیایان و کم بینایان مطرح شد.

در نهایت اما با پیگیری های صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان، کمیته ملی پارالمپیک موافقت خود را با اعزام تیم ملی گلبال به بازی های پارالمپیک صادر کرد.

بدین ترتیب تیم ملی گلبال ایران پس از دوازده سال در بازی های پارالمپیک ا حضور خواهد داشت.

بازی های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور به میزبانی پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6093767

دیگر خبرها

  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم