Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:07:34 GMT

دزدي نوشابه توسط نظامي صهيونيست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۸۵۴

خبرگزاری آریا- حساب کاربری فلسطین الان در توئیتر ویدئویی از سرقت نوشابه توسط نظامی صهیونیست منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حساب کاربری فلسطین الان در توئیتر ویدئویی از سرقت نوشابه توسط نظامی صهیونیست منتشر کرد.
فیلم دزدی این صهیونیست در حالی منتشر شد که چندی پیش نظامیان رژیم صهیونیستی 100 رأس بز متعلق به یک چوپان از شهر «شبعا» (جنوب لبنان) را دزیدند و به فلسطین اشغالی بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه‌های لبنانی یکشنبه هفته گذشته نیز خبر داده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر گله‌ای بزرگتر یعنی 500 رأس بز را از داخل لبنان به سرقت برده و به داخل اراضی اشغالی انتقال داده است.
بر اساس گزارش خبرگزاری ملی رسانه در لبنان، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی پس از آنکه به سوی یک چوپان در غرب السماقة، در کفر شوبا شلیک کردند، 500 راس بز وی را ربوده و به داخل سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند.
سال گذشته نیز یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی چوپانی لبنانی را در محله «بسطره» در منطقه مرزی «کفرشوبا» در خاک لبنان ربود و به داخل فلسطین اشغالی برد.
اما پس از اعلام اخیر بیروت مبنی بر شکایت از رژیم صهیونیستی به علت ربودن این چوبان، ارتش رژیم صهیونیستی از آزادی وی خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نوشابه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین