Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر مهدی قلیان افزود: این پایگاه ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: از مجموع این مراکز واکسیناسیون، ۳۰ پایگاه، تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمانها و ارگانها به منظور گسترش خدمات رسانی و سهولت دسترسی شهروندان به پایگاههای واکسیناسیون راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ظرفیت واکسیناسیون به بیش از ۳۵ هزار دوز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات رسانی به گروههای هدف شده است.
قلیان با تاکید بر این که هم اکنون متولدان سالهای ۱۳۵۵ و قبل از آن مشمول دریافت واکسن کرونا هستند افزود: واکسیناسیون گروه های سنی بر اساس سند ملی انجام می شود و تا کنون بیش از ۳۹ درصد از جمعیت استان زیر پوشش قرار گرفته اند.
وی با اشاره به افزوده شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب "نشان" ادامه داد: کاربران نقشه و مسیریاب "نشان" می‌توانند به نشانی دقیق مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود به نزدیکترین محل واکسیناسیون مراجعه کنند.

۶۴۳ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و تعداد تلفات این بیماری طی ۱۹ ماه گذشته در کشور به ۱۰۷ هزار و ۷۹۴ تن رسید.

به گزارش ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه اعلام کرد: از دیروز(دوشنبه) تا امروز سه شنبه نهم شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱ هزار و ۳۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که چهار هزار و ۶۸۵ نفر از آنها بستری شدند.

هم اکنون مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به چهار میلیون و ۹۹۲ هزار و ۶۳ نفر رسیده است و چهار میلیون و ۲۰۵ هزار و ۹۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

هفت هزار و ۸۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۸ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۶۸۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

تا کنون ۱۸ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۶۱۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و هشت میلیون و ۷۱۱ هزار و ۹۷۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۷ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۵۸۶ دُز رسیده است.

....
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۹  بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و شمار جان باختگان این بیماری به ۱۰۷ هزار و ۱۵۱ نفر رسید.
در همین مدت بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۹۱۸ نفر از آنها بستری شدند.
 ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد کووید-19 طرح واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد کووید 19 ویروس کرونا مشهد کووید 19 طرح واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسیناسیون کرونا شهر در وضعیت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد 

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی