Web Analytics Made Easy - Statcounter

با این وضعیتی که مشاهده می کنیم، بعید نیست طی چند ماه آینده مشکلات حقوقی تازه و بزرگی برای آبی‌پوشان تهرانی ایجاد شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در فصلی که گذشت به معنای واقعی کلمه از هر جهت با بازیکنان خارجی خود مشکل داشت. برای مثال، شیخ دیاباته بازیکن استقلال بود و همراه با سایر نفرات در تمرینات شرکت می‌کرد ولی به موازات همین مسئله از باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود نیز شکایت کرده بود تا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود! حالا به نظر می‌رسد داستان شیخ و البته ماجرای  هرویه میلیچ همچنان ادامه دارد و اگر باشگاه اقدام قاطعی انجام ندهد، بعید نیست طی چند ماه آینده مشکلات حقوقی تازه و بزرگی برای آبی‌پوشان تهرانی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکایت خارجی‌ها

هرویه میلیچ در حالی از ایران رفت که رقم قابل ملاحظه‌ای طلبکار بود و اساساً عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن زمین برای قهر او را فراهم آورد. میلیچ رفت و دقیقاً مشخص بود برای دریافت مطالباتش بسیار مصمم است. شیخ  دیاباته نیز همین شرایط را دارد و اگر با او تسویه‌حساب صورت نگیرد، باز هم مثل چند ماه گذشته از طریق وکیلش به کمیته انضباطی فیفا شکایت خواهد کرد. البته خوشبختانه شرایط به گونه‌ای نیست که این دو بازیکن بتوانند استقلال را از نقل و انتقالات تابستانی محروم کنند ولی با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات زمستانی حدوداً پنج ماه دیگر از راه خواهد رسید، اگر مطالبات دو بازیکن خارجی فصل گذشته استقلال به زودی پرداخت نشود و آنها فیفا را در جریان بگذارند، احتمال اینکه استقلال به واسطه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود از فرصت جذب بازیکن در زمستان امسال محروم شود اصلاً کم نیست. فراموش نکنیم کمیته انضباطی فیفا به‌شکایت بازیکنان بسیار سریع‌تر از مربیان رسیدگی می‌کند و با توجه به شناختی که از میلیچ و دیاباته طی دو سال گذشته پیدا کرده‌ایم، بسیار بعید به نظر می‌رسد حاضر شوند وعده های احتمالی را بپذیرند و به استقلال مهلت چند ماه برای دریافت طلب خود نشان بدهند. هنوز یادمان نرفته شیخ دیاباته هم‌زمان با حضور در استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در بهار امسال را بسته بود!

وکلای قدرتمند

اگرچه در صورت شکایت بازیکنان خارجی سابق استقلال به فیفا، سیکل اداری کار باید به طور کامل طی شود ولی بدون شک بهره‌مندی از وکلای قدرتمند و مجرب می‌تواند زمان صدور حکم را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد  اتفاقاً استقلال هم  با این مقوله کاملاً آشنا بوده و از بابت آن ضربات سختی را نیز متحمل شده است. وینفرد شفر به واسطه دراختیارداشتن وکیلی که سابقه کار کردن در کمیته حقوقی فدراسیون جهانی فوتبال را داشت، فعلی زودتر از حد تصور مدیران وقت استقلال حکم بسیار سنگینی علیه این باشگاه گرفت و نه تنها اصل پول بلکه غرامت خود را نیز دریافت کرد. از طرف دیگر، یک بازیکن دورگه به نام "عادل شیحی" هم که اواسط دهه گذشته فقط برای چند ماه در استقلال حضور داشت، بلافاصله پس از اینکه نتوانست مطالبات خود را دریافت کند، سراغ یک وکیل قدرتمند رفت و کار را به جایی رساند که طی ۴ ماه علیه باشگاه استقلال حکم گرفت؛ بنابراین باید هرچه سریع‌تر داستان شیخ و میلیچ حل‌وفصل شود چون رفتن پرونده به فیفا یعنی بروز مشکلات بیشتر...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال هرویه میلیچ شیخ دیاباته چند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که تیمش امروز مقابل سپاهان بازی خواهد کرد، درباره این مسابقه گفت: فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم، اولین سالی است که در لیگ دسته اول حضور دارم و شرایط سخت افزاری متفاوتی با تیم های لیگ برتر دارند سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولادخوزستان حضور داشتم و با امکاناتی که در اختیار داشتیم تمرینات حرفه ای را پشت سر می‌گذاشتم ولی این فصل امکانات اولیه تمرین را هم نداریم. البته فوتبال است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان هم این چنین بی پولی و سختی هایی را نداشتم اما برای آینده خود تلاش می‌کنم و قصد دارم فصل بعد به لیگ برتر بازگردم، در حال حاضر ۲۳ سال دارم و اولین سال بزرگسالان من محسوب می‌شود به آینده امیدوار هستم.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی با سپاهان بیان کرد: بالاخره سپاهان پر مهره ترین تیم حال حاضر ایران است و بازی با این تیم سخت است. مربی خارجی با کیفیتی دارند که هر بازیکنی در هر تیمی را زیر نظر می‌گیرد و نمونه مهمش جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود، تیم سرعتی و بسیار تاکتیک پذیری هستند ولی ماهم توسط کادرفنی مان این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. قطعا در این بازی بزرگ دوندگی بالا می‌خواهد و برای مهار ستاره های سپاهان باید بیشتر از تیم حریف دوندگی داشته باشیم. بچه های ماهم بجز مسائل مالی از نظر ذهنی آماده یک بازی زیبا و در شان فوتبال خوزستان هستیم و می‌خواهیم خود را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت استقلال گفت: تمرینات منظمی را در این یک هفته پشت سر گذاشتیم و باتوجه به لغو بازی مان مقابل فجر استراحت لازم را داشته ایم و برای ارائه یک بازی هوادار پسند و در انتها کسب نتیجه لازم و صعود به مرحله بعد وارد مسابقه می‌شویم . بچه ها به این باور رسیده اند که می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم، ترکیب تیم ما متشکل ازبازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی است. ما سال ها در فولادخوزستان بازی کرده ایم و تجارب بازی های بزرگ را داریم و از لحاظ فردی هیچ تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می‌خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند چون حضورشان در ورزشگاه برای ما دلگرمی محسوب می‌شود.

نامداری درخصوص عملکرد خود چنین گفت: در این فصل در تمامی ۲۸ مسابقه به صورت فیکس برای تیمم به میدان رفتم و توانستم پنج پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در بازی های آینده به دنبال ارتقا آمار فردی هستم تا فصل بعد مجدد به لیگ‌برتر بازگردم.

دیگر خبرها

  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست