Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@22:07:02 GMT

مقاوم‌سازی ۷۵ درصدی مسکن روستایی در چگنی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۳۲۴۱

مقاوم‌سازی ۷۵ درصدی مسکن روستایی در چگنی

به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  مسعود رضایی افزود: از مجموع حدود ۹ هزار و ۷۵۰ واحد مسکن روستایی با ۱۱ هزار خانوار در شهرستان چگنی، تاکنون بیش از هفت هزار و ۵۰۰ واحد مقاوم سازی شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۳۰ پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان چگنی اجرا و پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای این طرح ها هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تصریح کرد: همچنین یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هم از طریق تفاهنامه های منعقد شده و توسط دهیاری ها برای اجرای طرح های هادی در روستاهای چگنی تامین شده است.
 
رضایی اظهار کرد:  میانگین اجرای طرح هادی روستایی در کشور و لرستان به ترتیب ۵۲ و ۵۳ درصد است.
وی ادامه داد: سال گذشته طرح هادی در حدود ۱۰۰ روستای این استان با ۶۲ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد که این موضوع با هماهنگی و هم افزایی بین بنیاد مسکن و دهیاری ها شکل گرفت.
 
رضایی گفت: برای اجرای آسفالت روزستای زرین چغا در قالب طرح هادی نیز ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی آسفالت با اعتبار یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مقاوم سازی مسکن در چگنی بنیاد مسکن لرستان بنیاد مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی