Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ صباحی فرد در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی، در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی گفت: رشد و نمو چشمگیر و لحظه ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است و امروز قدرت نیروی پدافند هوایی بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

به گزارش ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن ابراز خرسندی از فرارسیدن  سالروز پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: پدافند هوایی با قدمت بیش از یک قرن یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین یگان های نظامی است که در سال های اخیر با تغییر ماهیت و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در نقش نیروی پدافند هوایی بسیار موثر و نقش آفرین واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به دستاوردهای ملموس و غرور آفرین نیروی پدافند هوایی در ساخت تجهیزات و سامانه های کاملا بومی، خاطر نشان کرد: رشد و نمو چشمگیر و لحظه ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است و قدرت پدافند هوایی است که بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان دلاورمردیها و جان فشانی شهدای ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: موفقیت متعدد عملیات های دفاع مقدس در زیر چتر پدافند هوایی ارتش انجام شد که انهدام بیش از ۶۰۰ فروند هواپیماهای رژیم بعثی، عدم بسته شدن فرودگاه های کشور و جریان صدور نفت و بسیاری موارد دیگر از جمله اقدامات ارزشمند نیروی پدافند هوایی ارتش است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی با در اختیار داشتن سامانه های متعدد و مختلف راداری، موشکی، کشف ، شناسایی و سایبری در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد، توضیح داد: سامانه باور۳۷۳، ۱۵ خرداد، تلاش، کاوش، مطلع الفجر و انواع مختلف پهپادها و سامانه های جنگ الکترونیک، فاوایی و جنگالی که همگی ساخته و پرداخته جوانان، دانشمندان، و کارکنان با صلابت نیروی پدافند هوایی است شعاری جز ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی قاطع برای بیگانگان در بر نخواهد داشت./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیروی پدافند هوایی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

ایالات متحده آمریکا متعهد شد توانایی دفاع هوایی اردن را برای مقابله با پهپادها و نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ این کشور را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

به نقل از سایت خبری «مصر الیوم»، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد