Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:36:59 GMT

کرونا ۱۹ نفر در قزوین را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۰۲۳

کرونا ۱۹ نفر در قزوین را به کام مرگ کشاند

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند صعودی شیوع بیماری کرونا در استان قزوین و وضعیت وخیم استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه روند بیماری در قزوین در بدترین وضعیت ممکن قرار داد دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۹ نفر در استان قزوین به این ویروس مبتلا شده‌اند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به اینکه ۲۳۹ نفر از این افراد در این مدت بستری شده‌اند، بیان کرد: متأسفانه حال ۴۸ نفر از این افراد خوب نیست و ۱۳۶ نفر نیز در ۲۴ ساعت اخیر خوشبختانه مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متأسفانه تنها در یک روز گذشته ۱۹ نفر از هم استانی‌های ما بر اثر ابتلاء به این ویروس در گذشته‌اند تا وضعیت قزوین در بحرانی‌ترین شرایط ممکن باشد.

حبیبی تصریح کرد: متأسفانه از زمان شیوع این ویروس تا به امروز ۲ هزار و ۱۸۱ نفر از شهروندان در استان قزوین فوت کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: مادامی که شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تغییر نکند بدون شک این وضعیت نیز تغییر نخواهد کرد و روز به روز وضعیت بدتری را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5293998

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی شیوع کرونا قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به خوزستان دولت سیزدهم اردبیل افتتاح طرح عمرانی ستاد ملی مقابله با کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین