Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت کشور عراق از کشف یک انبار سلاح و کارگاه ساخت بمب و مواد منفجره در جریان عملیات علیه مخفیگاه گروه‌های تکفیری در استان البیضاء خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «عبدالخالق العجری» سخنگوی وزارت کشور عراق از عملیاتی امنیتی علیه مخفیگاه گروه‌های تکفیری در بخش «الزاهر» در استان البیضاء خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که در جریان این عملیات یک انبار سلاح و یک کارگاه ساخت بمب و کمربندهای انفجاری و مواد منفجره متعلق به گروه‌های تکفیری وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی کشف و ضبط شد.

العجری اظهار داشت: در جریان این عملیات مخفیگاه یک تروریست به نام «عبدالله عثمان الحمیقانی» ملقب به «ابورقیه» هدف قرار گرفت.

سخنگوی وزارت کشور یمن گفت که انبار سلاح و کارگاه کشف شده حاوی 15 عدد مین، 9 عدد بمب و 151 خمپاره و مقادیر زیادی مواد منفجره است.

حمله پهپادی نیروهای یمنی به عربستانپیام وزیر دفاع یمن به همتای سوری و خیز بزرگ نیروهای صنعا برای فتح مأربعربستان سعودی 203 بار آتش‌بس در یمن را نقض کردحمله جنگنده‌های سعودی به «صعده» یمن

وی افزود که مواد منفجره کشف شده در این عملیات برای هدف قرار دادن شهروندان و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و شخصیت‌های یمنی مخالف با ائتلاف متجاوز سعودی و گروه‌های تروریستی آماده شده بود.

سخنگوی وزارت کشور یمن از نقش شهروندان یمنی در کشف مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی تمجید کرد و گفت: همکاری شهروندان با نیروهای امنیتی به تقویت امنیت و ثبات در یمن کمک کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن سخنگوی وزارت کشور انبار سلاح مواد منفجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند