Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم بهمرد فرمانده پایگاه هوایی مهرآباد در دیدار با امیر سرتیپ دوم تجدد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال به مناسبت فرارسیدن روز پدافند هوایی ارتش گفت: آسمان ایران سرشار از رشادت‌های محافظان پدافند هوایی است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی نهاجا؛ امیر سرتیپ دوم بهمرد فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد در دیدار با امیر سرتیپ دوم تجدد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال به مناسبت فرارسیدن روز پدافند هوایی گفت: آسمان ایران سرشار از رشادت‌های محافظان پدافند هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی از جنس ایمان و اخلاص که در راه حق به نبرد علیه باطل شتافتند و پیروز مندانه توانستند از حریم هوایی کشور دفاع کنند.

امیر بهمرد‏ ضمن عرض تبریک به مناسبت روز پدافند هوایی گفت: گرامی میداریم یاد و نام شهدای عزیز پدافند را و درود می‌فرستیم به پیشکسوتان عزیز پدافند و همه آن بزرگ مردانی که با همه‌ی وجود در راه اعتلای نام ایران عزیز از جان خود گذشتند تا ما الان شاهد این امنیت باشیم.

فرمانده پایگاه ترابری مهرآباد اظهار کرد:پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجیان نیروی هوایی در کنار نیروی هوایی جانفشانی‌های مثال زدنی انجام دادند.

وی گفت:با درایت شهید ستاری در اوج جنگ و در بحبوحه نبرد، اتفاقات بی نظیر رقم خورد که اوج آن را در عملیات والفجر ۸ شاهد بودیم که قریب به ۸۰ فروند از پرنده‌های دشمن بعثی سرنگون شد. ‏ در این عملیات با هماهنگی که بین شهید بابایی و شهید ستاری انجام شد به این موفقیت بزرگ دست یافتیم که در این جا اصل وحدت فرماندهی به خوبی خودش را نشان داد؛ و این یکی از عملیات‌های غرورآفرین پدافند در تاریخ دفاع مقدس است که به ثبت رسید.

وی تصریح کرد:‏همرزمان عزیز ما در پدافند سال‌های سال در کنار نیروی هوایی به عنوان چشمان بیدار این مرز و بوم هرگونه تحرکی را رصد می‌کردند و با اعلام به نیروی هوایی، آسمان کشور عزیزمان را همواره امن نگه می‌داشتیم و الآن هم که قریب به ۱۳ سال است که پدافند از نیروی هوایی جدا شده و به عنوان نیروی مستقل عمل می‌کند، باز هم این هماهنگی در بالاترین سطح خود قرار دارد و به همین دلیل است که در ناامن‌ترین منطقه دنیا، به برکت مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح، آسمان ایران عزیز، امن‌ترین آسمان منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: ‏ما در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد کمافی السابق آماده هستیم تا با هماهنگی کامل با همرزمانمان در پدافند مأموریت خطیر، امن نگه داشتن آسمان ایران عزیز را در این برهه حساس برابر منویات مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصود برسانیم.

بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی هوایی ارتش: تلاش نیروهای مسلح، تأمین امنیت و در کنار مردم بودن است

انتهای پیام/

برچسب ها: پدافند هوایی پایگاه هوایی مهرآباد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدافند هوایی پایگاه هوایی مهرآباد فرمانده پایگاه امیر سرتیپ دوم پدافند هوایی پایگاه هوایی آسمان ایران نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان