Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، ایرج مرندی اظهار داشت: طی 5 ماه گذشته در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد بازار و همچنین واحدهای صنفی و غیرصنفی استان در سطح تولید، توزیع و عرضه 84 هزار و 721 مورد بازرسی انجام شد.

وی افزود: بازرسی‌های انجام شده منجر به تشکیل 4 هزار و 32 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 919 میلیارد و 214 میلیون ریال شد که پرونده‌ها جهت بررسی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده از واحدهای تولیدی صنفی و غیرصنفی یک هزار و 731 مورد، واحدهای عمده فروشی 4 هزار و 696 مورد، واحدهای خرده فروشی53 هزار و 114 مورد، انبارها و سردخانه‌ها یک هزار و 526 مورد، واحدهای خدماتی 8 هزار و 239 مورد و شرکت‌های وارد کننده 115 مورد بازرسی به انجام رسیده است.

مرندی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری یک هزار و 865 مورد شکایت مردمی به ستاد خبری سازمان واصل شد که یک هزار و 433 مورد تلفنی، 294 مورد حضوری و 138 مورد نیز به صورت کتبی هستند.

وی ادامه داد: پس از بررسی و رسیدگی به شکایات واصله مردمی 798 مورد متخلف و 843 مورد غیر متخلف شناخته شد که با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد شد که در این زمینه نیز  224 پرونده نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی بازرسی عملکرد صنعت یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان