Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:39:43 GMT

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز به مصر سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۶۳۴۳

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز به مصر سفر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، یک مقام آگاه در تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که «محمود عباس» روز چهارشنبه برای انجام یک دیدار رسمی به قاهره سفر می‌کند.

«دیاب اللوح» فرستاده تشکیلات خودگردان فلسطین در مصر روز سه شنبه بدون ارائه جزئیاتی در مورد مدت این دیدار یا مقامات مصری که أبومازن قرار است با آنها دیدار کند، با انتشار یک بیانیه خبر این سفر را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللوح تأکید کرد که سفر محمود عباس به قاهره در پی موضع حمایتی مصر از مردم فلسطین و جنبش منصفانه آنها و همچنین عمق روابط نزدیک این تشکیلات با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر صورت می‌گیرد.

گفتنی است بامداد روز دوشنبه (۸ شهریور / ۳۰ اگوست) تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از دیدار «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله خبر داد. دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو طرف در این دیدار پیرامون وضعیت امنیتی و اقتصادی در کرانه باختری و غزه با یکدیگر گفتگو کردند.

گانتز در پیامی توئیتری نوشت که به عباس گفته است اسرائیل درصدد اتخاذ اقداماتی است که اقتصاد تشکیلات خودگردان را تقویت کند! این دیدار در حالی برگزار شد که تظاهرات فلسطینیان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی همچنان در فلسطین اشغالی و نوار غزه ادامه دارد.

در همین ارتباط، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین دیدار اخیر میان رئیس تشکیلات خودگردان این کشور با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در این زمینه تصریح کرد: دستور کشتار کودکان فلسطینی توسط گانتز صادر می‌شود اما رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با او دیدار می‌کند.

سلمی تصریح کرد: رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین دست دوستی به سمت کسانی دراز می‌کنند که دستشان به خون فلسطینیان بی گناه آلوده است. تشکیلات خودگردان به دنبال تقویت روابط با دشمنان ملت فلسطین است.

کد خبر 5294160

منبع: مهر

کلیدواژه: مصر قاهره سفر رسمی ابومازن محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین عبدالفتاح السیسی افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان فرودگاه کابل رژیم صهیونیستی طالبان افغانستان فلسطین ایران روسیه جو بایدن لبنان ترکیه امانوئل ماکرون تشکیلات خودگردان فلسطین رئیس تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود