Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین به دیدار اخیر میان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رام الله واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن دیدار اخیر محمود عباس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: برخلاف تشکیلات خودگردان، فلسطینیان با صهیونیست‌ها سازش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد المدلل تصریح کرد: هیچکس حاضر نیست با جنایتکاری که دستانش به خون هزاران تَن از فلسطینیان آلوده است، دیدار کند. با این حال، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین چنین کاری را انجام داد.

پیش از این نیز «طارق سلمی» سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین دیدار اخیر میان رئیس تشکیلات خودگردان این کشور با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در این زمینه تصریح کرد: دستور کشتار کودکان فلسطینی توسط گانتز صادر می‌شود اما رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با او دیدار می‌کند.

سلمی تصریح کرد: رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین دست دوستی به سمت کسانی دراز می‌کنند که دستشان به خون فلسطینیان بی گناه آلوده است. تشکیلات خودگردان به دنبال تقویت روابط با دشمنان ملت فلسطین است.

چندی قبل هم «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به دیدار اخیر میان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه گفت: دیدار عباس با گانتز خنجری از پشت به ملت فلسطین بود. این اقدام رئیس تشکیلات خودگردان خیانت به خون شهدای فلسطینی محسوب می‌شود.

این مقام فلسطینی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که محمود عباس همچنان ارزش‌های ملی را زیر پای می‌گذارد و برای ترمیم و تطهیر چهره جنایتکار صهیونیست‌ها تلاش می‌کند.

القانوع همه اقشار ملت فلسطین و گروه‌های آن را به تشکیل جبهه‌ای در مخالفت با این رفتار اهانت‌آمیز عباس فراخواند و تأکید کرد که عباس نماینده ملت فلسطین نیست بلکه تنها نماینده خودش است.

چند روز پیش بود که تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از دیدار «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله خبر داد. دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو طرف در این دیدار پیرامون وضعیت امنیتی و اقتصادی در کرانه باختری و غزه با یکدیگر گفتگو کردند.

گانتز در پیامی توئیتری نوشت که به عباس گفته است اسرائیل درصدد اتخاذ اقداماتی است که اقتصاد تشکیلات خودگردان را تقویت کند! این دیدار در حالی برگزار شد که تظاهرات فلسطینیان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی همچنان در فلسطین اشغالی و نوارغزه ادامه دارد.

کد خبر 5294166 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی فرودگاه کابل فلسطین طالبان افغانستان ایران روسیه لبنان جو بایدن ترکیه امانوئل ماکرون تشکیلات خودگردان فلسطین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رئیس تشکیلات خودگردان سخنگوی جنبش جهاد اسلامی ملت فلسطین محمود عباس دیدار اخیر بنی گانتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن