Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:37:56 GMT

تهیه دستگاه اکسیژن ساز به همت خیران ملایری

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۷۱۵۱

تهیه دستگاه اکسیژن ساز به همت خیران ملایری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر عباس آذرهمایون، رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به مساعدت ۶۱ میلیون تومانی نیکوکاران برای کمک به بیماران سرطانی در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای تهیه کپسول اکسیژن، ۱۱ میلیون تومان برای ذبح گوسفند و ۵۰۰ هزار تومان برای تهیه سبد کالا از طرف خیران طی ماه گذشته واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مشارکت مربوط به صندوق صدقات را یک میلیون تومان دانست و ادامه داد: ۱۰ میلیون تومان نیز بابت ساخت طرح پایگاه سلامت آزادی به نیابت از شادروان نصرت اله شایگان، ۵۰۰ هزار تومان برای تهیه ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا و ۳ میلیون تومان برای فعالیت فرهنگی در مدت یاد شده از طرف نیکوکاران واریز شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با اشاره به واریز مبلغ ۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز با همت جمعی از خیرین اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه گذشته ۳۲۹ بیمار نیازمند به مجمع مراجعه کردند که از این تعداد ۲۱ بیمار به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند.

آذرهمایون بیان کرد: مساعدت به پنج بیمار بابت پرتو درمانی و شیمی درمانی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب یک بیمار نیازمند به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و پرداخت‌های موردی به ۱۸ بیمار نیازمند به مبلغ ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از جمله فعالیت‌های واحد مددکاری در ماه گذشته بوده است.

او با اشاره به توزیع ۴۰ سهم گوشت گوسفندی از سوی خیران در بین بیماران نیازمند، تصریح کرد: وسایل توانبخشی شامل کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج و ویلچر در اختیار ۱۶۹ بیمار نیازمند و دستگاه اکسیژن ساز در اختیار ۹ بیمار قرار گرفت.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر اعطای وام قرض الحسنه به یک بیمار نیازمند به مبلغ ۵ میلیون تومان، ذبح ۳ راس گوسفند به ارزش ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از محل مساعدت خیرین به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، ذبح یک راس گوسفند از طرف یک خیر ساکن آمریکا، ذبح یک راس گوسفند از طرف فاطمه فرجی به مناسبت عید غدیر و اهدای ۱۰ بسته گوشت از طرف خانم شیرزادی را از دیگر اقدامات خیر خواهانه اعضای مجمع در ماه گذشته برشمرد.

آذرهمایون به تهیه ۱۰ دستگاه کات نوزاد از محل مساعدت خانواده زمانی به نیابت از شادروان کاظم زمانی اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته ۲ دستگاه کولر از طرف داود لشنی به پایگاه سلامت واقع در خیابان محمدی اهداء شده است. همچنین ۹ دستگاه مانومتر از محل مساعدت نیکوکاران و ۵۰ عدد ماسک اکسیژن تهیه و اهداء شده است.

او عنوان کرد: اهداء لوازم مصرفی بیمار ایزی لایف، دارو، پوشک از طرف فاطمه ابراهیمی حسین آبادی، اهداء واکر از طرف هرسینی و بابک بیات نژاد، اهداء یک دستگاه تشک مواج از طرف یک خیر ناشناس، اهداء دو دستگاه کپسول اکسیژن از طرف فاطمه جوادی و واریز مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای تهیه ویلچر از دیگر اقدامات خیرین ملایری در حوزه تهیه تجهیزات پزشکی در ماه گذشته بوده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با بیان اینکه یک دستگاه کپسول اکسیژن از طرف مجتبی عبدلی اهداء شده است، گفت: یک دستگاه تشک مواج، ویلچر و تخت بیمار به نیابت از شادروانان غلامعلی دادگر و زهرا موسوی و یک تخت برقی، تشک مواج، مانومتر، ساکشن، واکر، ویلچر و لوازم مصرفی بیمار به نیابت از شادروان مراد نظری در مجموع به ارزش ۲۰ میلیون تومان اهداء شد.

آذرهمایون از پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه خیر ساز پایگاه سلامت آزادی با همت خیرین ارجمند شادروانان نصرت اله شایگان و حسن معراجی فر خبر داد وادامه داد: نصب بنر مشارکت‌های مردمی در بهشت هاجر و نصب بنر نذر سلامت در محرم از جمله اقدامات فرهنگی مجمع خیرین سلامت ملایر در ماه گذشته بوده است.

او با اشاره به برگزاری جلسه بررسی راه اندازی مرکز جامع توانبخشی در دفتر مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان، یادآور شد: در ماه گذشته نحوه استفاده از دستگاه اکسیژن ساز از سوی همکاران کمیته پرستاری در فضای مجازی آموزش داده شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی مجمع خیرین هزار تومان برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز بیمار نیازمند ۵۰۰ هزار تومان میلیون تومان کپسول اکسیژن ماه گذشته تشک مواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر