Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:11:34 GMT

مساعدت‌ ۵۵۷ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۷۵۹۶

مساعدت‌ ۵۵۷ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دویست و سی و یکمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در این جلسه پرونده هفت بیمار سخت‌درمان بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرداخت ۱۶۰ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان مورد موافقت قرار گرفت گفت: ۳۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه نیز به این بیماران سخت‌درمان تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه از سایر مراکز ۹۷ میلیون ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته‌‌ایم خاطرنشان کرد: در این جلسه سه بیمار در طرح «سخاوت» و سه بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند.

وی مجموع مساعدت‌ها را ۵۵۷ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از آنجا که گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند و نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران سخت درمان مجمع خیرین سلامت مددکاری مجمع خیرین سلامت طرح سخاوت طرح مهربانی بیماران سخت درمان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری