Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان آران و بیدگل گفت: در شهرستان آران و بیدگل میزان بستری‌های کرونا بیش از موارد سرپایی است و روزانه حدود ۱۰ تا ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری و حدود ۱۵ تا ۲۰ بیمار بهبودیافته ترخیص می‌شوند.

اعظم باقری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل، اظهار کرد: در پی تکمیل ظرفیت و حجم زیاد مراجعه بیماران نیازمند بستری در بیمارستان سیدالشهدا (ع) به عنوان تنها بیمارستان ریفرال کرونا در شهرستان آران و بیدگل، بیمارستان ثامن الحجج (ع) نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شد تا بیماران در صف انتظار برای بستری باقی نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر چه حدود دو روز از پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان می‌گذرد، بخش بستری اورژانس بیمارستان با پذیرش حدود ۱۱ بیمار تکمیل و دو بخش بستری دیگر برای پذیرش افزایش بار احتمالی بیماران آماده سازی شده است و طبقه اول این بیمارستان نیز تنها به خدمات بستری زنان، زایمان و نوزادان اختصاص دارد، این اقدام ضروری با حمایت‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در هفته‌های اخیر با تأمین منابع و تجهیزات مورد نظر حاصل شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در این شهرستان همچنان میزان بیماران بستری مبتلا به کرونا بیش از موارد سرپایی است، تصریح کرد: در آران و بیدگل روزانه حدود ۱۰ تا ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری و حدود ۱۵ تا ۲۰ بیمار بهبودیافته ترخیص می‌شوند و در ۴۸ ساعت گذشته سه نفر که دو زن و یک مرد بودند در آران و بیدگل فوت کردند.

وی در خصوص بیماران نیازمند بخش مراقبت‌های ویژه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مجموع حدود ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد، حدود پنج بیمار در بخش ICU و نیازمند مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 518674

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اعظم باقری بیمارستان های ریفرال کرونا بیمارستان ریفرال کرونا آران و بیدگل بیماران مبتلا به کرونا در آران و بیدگل موج پنجم کرونا در ایران موج پنجم کرونا در اصفهان موج پنجم کرونا موج پنجم شیوع کرونا کرونا در آران و بیدگل بیماران مبتلا به کرونا کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان آران و بیدگل مبتلا به کرونا تا ۲۰ بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل