Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@03:42:26 GMT

ستاره برزیلی آخرین خرید رقیب تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۷۷۳۶

ستاره برزیلی آخرین خرید رقیب تراکتور

باشگاه النصر یک بازیکن برزیلی جدید هم به لیست خارجی‌هایش اضافه کرد.

به گزارش برنا، باشگاه النصر عربستان در آخرین ساعات از نقل و انتقالات هم دست بردار نبود و یک بازیکن برزیلی جدید به لیست خارجی هایش اضافه کرد.

آنسیلمو هافبک الوحده عربستان به صورت قرضی برای مدت یک فصل با النصر قرار امضا کرد. النصری ها پیش از این تالیسکای برزیلی، ابوبکر وینست کامرونی و ماشاریپوف ازبک را جذب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در یک قدمی امضای قرارداد با الاتحاد جده بود که توسط النصر هایجک شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید