Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:52:08 GMT

«#یافتن_لایلا» چاپ شد/ قصه دختر بدسرپرست آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۸۳۵۳

«#یافتن_لایلا» چاپ شد/ قصه دختر بدسرپرست آمریکایی

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «#یافتن_لایلا» نوشته مگ اِلیسن به‌تازگی با ترجمه هادی امینی توسط انتشارات چترنگ منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مگ الیسن نویسنده آمریکایی این‌کتاب متولد ۱۹۸۲ است و ۵ کتاب در کارنامه دارد که «#یافتن_لایلا» سال ۲۰۲۰ منتشر شده است. داستان این‌رمان درباره دختر بدسرپرستی به‌نام لایلاست که همراه با مادر و برادر خود در یک‌خانه نیمه‌مخروبه زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر لایلا معتاد است و گاهی می‌شود تا مدت‌ها به خانه سر نمی‌زند. در چنین‌وضعیتی لایلا تلاش می‌کند به اوضاع زندگی سروسامان بدهد با این‌وجود از بیرون خانه، معلوم است او و برادرش وضعیت عادی ندارند.

لایلا دوستی نزدیک به‌نام کریستی دارد که مادرش بت برای کمک به لایلا، سعی می‌کند به این‌دختر نزدیک شود. در نتیجه وضعیت غیرعادی زندگی او را متوجه می‌شود و همین‌آگاهی باعث شکل‌گیری اتفاقات بعدی این‌رمان می‌شود.

این‌رمان ۱۷ فصل دارد که به‌ترتیب عبارت‌اند از:

دوشنبه ۶:۴۵ صبح، سه‌شنبه ۱۱:۳۶ صبح، چهارشنبه ۶:۳۰ صبح، پنج‌شنبه ۷:۳۰ صبح، جمعه ۶:۰۰ صبح، شنبه ۸:۳۰ صبح، یکشنبه ۹:۳۰ صبح، دوشنبه ۱:۱۵ بعدازظهر، سه‌شنبه ۶:۳۰ صبح، چهارشنبه ۱۱:۳۰ صبح، جمعه ۸:۰۰ صبح، صبح شنبه، صبح یکشنبه، طلوع دوشنبه، دوشنبه شب، سه‌شنبه شب شام، تمام‌شدنی در کار نیست.

در قسمتی از این‌کتاب می‌خوانیم:

شماره پیام‌گیر صوتی دفترش را گرفتم و به دو شکایت درباره صندوق‌های پستی شکسته و یکی که دنبال آپارتمان بود، گوش دادم. بعد تماس‌های خدمات محافظت از کودکان شروع شد.

«خانم تامپسن، من آن کاکس هستم از خدمات حفاظت از کودکان. لطفا با من تماس بگیرین...» یک شماره‌تلفن هم گفت و تمام شد.

«خانم تامپسن، من جولیس اوَنز از خدمات محافظت از کودکان هستم. اومده‌م مدرسه متوسطه بروکهرست و می‌خوام با دخترتون ... آم... لایلا صحبت کنم. بهم گفتن امروز سر کلاس‌ها حضور نداشته. دوست دارم با هر دوی شما صحبت کنم. لطفا با این شماره با من تماس بگیرین...»

در این فکر بودم که او در مدرسه با چه کسی صحبت کرده بود. رالی؟ یا آن پیرزن دفتردار که همیشه وقتی غیبت می‌کنم، سرم داد می‌کشد؟

«خانم بیلی ... ببخشید، خانم تامپسن، من مونا مونرو هستم از دبستان مکسفیلد. الان دوتا کارمند از دادگاه که سعی داشتن با شما تماس بگیرن، پرونده پسرتون، اندرو، رو از این مدرسه گرفتن. لطفا به من بزنگ بزنن...»

این‌کتاب با ۱۹۹ صفحه، شمارگان ۷۰۰ نسخه و قیمت ۵۱ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5293916 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر چترنگ ترجمه ادبیات جهان ادبیات آمریکا معرفی کتاب ترجمه محمد مهدی اسماعیلی معرفی نشریات امام موسی صدر پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات درگذشت چهره ها تجدید چاپ انتشارات سوره مهر سازمان سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی علی محمد مودب ۳۰ صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت کشور کنیا اعلام کرد که جستجوی تیم‌های امدادونجات برای یافتن دست کم ۹۱ تن از مفقودشدگان سیل مرگبار اخیر در این کشور، همچنان ادامه دارد.

وزارت کشور کنیا دیروز در گزارش وضعیت از افزایش دست کم ۴۶ نفر به شمار قربانیان سیل ویرانگر این کشور خبر داد. براساس داده‌های دولتی، تاکنون دست کم ۱۶۹ نفر در سراسر کنیا جان خود را از دست داده و بیش از ۱۸۵ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

سیل مرگبار در کنیا در حالی رخ داده است که در پی بارندگی شدید در تانزانیا و بروندی، ده‌ها نفر جان باخته و صدها هزار نفر نیز آواره شده‌اند. دانشمندان می‌گویند که تغییرات اقلیمی دلیل این بلایای طبیعی شدید و نسبتاً خارج از کنترل است.

پارسال در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کنیا ناشی از پدیده «ال‌نینو»، دست کم ۱۲۰ نفر کشته شدند. این بارش‌ها پس از دهه‌ها خشکسالی که بخش‌های گسترده‌ای از شرق آفریقا را درنوردیده بود، روی داده است.

کد خبر 6093208

دیگر خبرها

  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند