Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن روشنی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۱۷ بیماری با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: ۲۱۲ بیمار از این تعداد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۵۰ بیمار از تعداد با حال وخیم به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین تعداد بیماران بدحال با ۱۴ نفر در بیمارستان امام رضا (ع) تحت مراقبت قرار دارند.

وی اشاره‌ای به تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های شهرستان داشت و گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب با ۹۵ نفر، سنقرو کلیایی با ۹۱ بیمار، کنگاور با ۶۵ مورد و هرسین با ۶۴ نفر و صحنه با ۵۱ بیمار بیشترین تعداد بیماران را بین بیمارستان‌های شهرستان استان دارند.

روشنی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۸ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و ۲۹۷ بیمار نیز پس از بهبودی با حال مساعد ترخیص شدند.

وی موارد فوتی طی شبانه‌روز گذشته را ۱۰ مورد اعلام کرد و افزود: با احتساب این تعداد مجموع فوتی‌های استان با ابتلا قطعی به کرونا به ۲ هزار و ۱۹۴ مورد رسیده است.

روشنی گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تا به امروز ۵۲ هزار و ۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و از آنجا که کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور محسوب می‌شود ۴۸ هزار و ۲۰۷ نفر از این تعداد کرمانشاهی و مابقی از استان‌های همجوار پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مرگ بیماران دانشگاه علوم پزشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بهمن روشنی بدحال فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری