Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:53:03 GMT

سقوط یک بالگرد نظامی در دریا+ جزئیات مهم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۱۱۰

سقوط یک بالگرد نظامی در دریا+ جزئیات مهم

یک فروند بالگرد نظامی آمریکا بعد از پرواز از عرشه ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن»، در آب‌های فراساحلی کالیفرنیا سقوط کرد.

به گزارش برنا به نقل از اسپوتنیک، فرماندهی سامانه‌های هوایی نیروی دریایی آمریکا از عملیات امداد و نجات برای جستجوی یک فروند بالگرد نظامی خبر می‌دهند که در آب‌های فراساحلی «سن دیگو» کالیفرنیا سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بالگرد متعلق به ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» است و بعد از پرواز از فراز عرشه و حین انجام گشت روزانه دچار سانحه شد.

هنوز مشخص نیست این بالگرد که از نوع «ام اچ- ۶۰ اس» است با چه تعداد سرنشین به مأموریت رفته است حال آنکه به طور معمول این قبیل بالگردها با چهار سرنشین پرواز می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات هواپیما آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز

پس از یک سال، پای آبراهام به گلزنی باز شد.

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. تامی آبراهام در دقیقه ۸۸ گل دوم جالوروسی را به نام خود ثبت کرد و مانع از شکست تیم ده روسی شد.

به نقل از اوپتا؛ تامی آبراهام بعد از دقیقا یک سال (۳۶۵ روز) موفق به گلزنی شد. آخرین گل او یک سال پیش در جریان تساوی ۱-۱ خانگی مقابل میلان به ثبت رسیده بود. آبراهام طی یک سال اخیر درگیر درمان مصدومیت خود از ناحیه رباط صلیبی زانو بود و به تازگی به میدان برگشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد