Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:56:52 GMT

واژگونی نیسان در شاهرود یک فوتی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۱۷۱

واژگونی نیسان در شاهرود یک فوتی برجا گذاشت

محسن مزجی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این حادثه ساعت ۲ و ۳۷ دقیقه بامداد حوالی میدان حسینی شاهرودی به سمت مسیر مشهد رخ داد.

وی با بیان اینکه این جوان بین زمین و خودرو واژگون شده محبوس شده بود، اظهار داشت: کارشناسان آتش نشانی و مردم حاضر در صحنه حادثه این جوان را در همان دقایق اولیه رهاسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه کارشناسان اورژانس تمام تلاش خود را برای احیای جوان ۱۸ ساله به کار گرفتند، ابراز داشت: احیای مصدوم حادثه در محل توسط کارشناسان اورژانس انجام شد، در بیمارستان امام حسین(ع) احیای مجدد کارساز نبود و فرد جوان فوت کرد.

مزجی از مردم خواست هر زمان که با حوادث روبه رو شدند در نخستین اقدام با نیروهای امدادی تماس بگیرند.

معاون اورژانس شاهرود با بیان اینکه نیروهای امدادی پلیس، آتش نشانی و اورژانس  با تلفن های  ۱۱۰، ۱۲۵ و ۱۱۵ در خدمت رسانی به مردم در طول شبانه روز آمادگی دارند، ابراز داشت: هرگونه اقدام خودسرانه در حوادث و اتفاقات پیش آمده می تواند خسارت های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

   نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس شاهرود چشم به جهان گشود

معاون  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: نوزاد پسری با کمک کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شاهرود در میانه راه انتقال مادر باردار به بیمارستان درون آمبولانس متولد شد.

مزجی افزود: ساعت ۳ و ۱۵  دقیقه بامداد با تماس خانواده مادر باردارِ روستای سطوه با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس شاهرود، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای طرود به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه مادر ۳۵ ساله در زایمان سوم خود صاحب این نوزاد شد، ادامه داد: کارشناسان اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه،  بیمار را برای انتقال به مرکز درمانی آماده کردند.

 معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان اینکه  بعد از طی ۲۵  کیلومتر، درد مادر باردار خبر از زایمان زود هنگام می داد ، تاکید کرد: با توقف آمبولانس در کنار جاده کارشناسان اعزامی برای  تسهیل در فرایند زایمان،  نوزاد وارد عمل شدند.

مزجی ابراز داشت: مادر و نوزاد تحت مراقبت های درمانی، در صحت و سلامتی کامل به درمانگاه طرود منتقل و سپس به بیمارستان بهار شاهرود اعزام شدند.

معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود اظهار داشت:  کارشناسان  اعزامی به این ماموریت از پایگاه اورژانس ۱۱۵ طرود ، "امیرحسین باقری" و "موسی قرنجیک" با راهنمایی های لازم پزشکی این تولد را در پرونده کاری خود ثبت کردند.

مزجی ابراز داشت: از ابتدای امسال پنج تولد در آمبولانس اورژانس شاهرود و پارسال یک نوزاد دختر در بالگرد امداد هوایی اورژانس به دنیا آمدند.

روستای سطوه از توابع دهستان طرود بخش مرکزی شاهرود  در ۱۴۰ کیلومتری جنوب شرقی این شهر قرار دارد.

 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور تصادف شهری شاهرود سازمان اورژانس کشور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود تولد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور تصادف شهری شاهرود سازمان اورژانس کشور تصادف شهری شاهرود سازمان اورژانس کشور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود تولد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود کارشناسان اورژانس اورژانس شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت