Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اصغر آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا در بازدید از رودخانه پشتمسار این شهرستان گفت: در ۲ روز گذشته صد‌ها قطعه ماهی از گونه‌های کپور، زرد پر، کولی و پرک در این رودخانه تلف شده اند.

او افزود: تعدادی از ماهی‌های تلف شده در رودخانه پشتمسار صومعه‌سرا برای بررسی علت مرگ در اختیار دامپزشکی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس محیط زیست صومعه‌سرا تصریح کرد: گمانه زنی اولیه احتمال تلف شدن ماهیان، گرمای هوا، کاهش آب رودخانه و کاهش اکسیژن آب است، اما باید منتظر نظر نهایی دامپزشکی باشیم.

بیشتر بخوانید

مرگ بیش از صد ها هزار ماهی و بچه ماهی در رودخانه زرجوب رشت  نجات ۳ هزار قطعه ماهی در رودبار مرگ ماهیان استخر لیلا کوه در شهرستان لنگرود

شهرستان صومعه‌سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلف شدن ماهیان محیط زیست گیلان رودخانه صومعه سرا صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد