Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@19:22:01 GMT

تعویض پلاک در ۲ مرکز تهران بدون پیاده شدن از خودرو

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۲۵۰

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعویض پلاک اینترنتی در دو مرکز تعویض پلاک در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدی در خصوص خدمات تعویض پلاک اینترنتی در دو مرکز در تهران اظهار کرد: در شماره گذاری اینترنتی شخص در کمتر از ١٠ دقیقه خدمات دریافت می کند و این دریافت خدمات بدون این است که فرد از خودرو پیاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه همه خودروها خدمات دریافت می‌کنند، گفت: به هر کسی که بتواند ثبت نام کند، از پیکان و پراید تا هر نوع خودروی دیگر خدمات ارائه می کنیم. 

محمدی ادامه داد: این خدمت رسانی دایر است و هم در مرکز میثم و هم در مرکز خاوران فعال است و به زودی در کلانشهرهایی مثل اصفهان و خراسان نیز راه اندازی خواهد شد. 

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان اینکه این خدمات بسیار خوبی است، گفت: از عموم شهروندان که نمی توانند نوبت بگیرند انتظار داریم به شماره گذاری اینترنتی مراجعه کنند. ٨۵ درصد عملیات با تلفن همراه در منزلشان انجام می شود و صرفا برای ١٠ تا ١۵ درصد به مرکز مراجعه می کنند که صرفا برای بازدید خودرو و فک و نصب پلاک خواهد بود. همچنین هیچ تماسی بین شهروندان و همکاران ما برقرار نمی شود و از خودرو پیاده نمی شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شماره گذاری تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وقوع حادثه‌ای که منجر به توقف شماره گذاری X۵۵ پرو شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 تصاویر از وقوع حادثه‌ای عجیب برای خودروی چینی ایکس 55 محصول مدیران خودرو منتشر شده که ظاهراً تنها حادثه از این جنس نبوده است. خودرو در سرعت از تعادل خارج می‌شود و راننده به دنبال حادثه‌ اخیر برای یکی از محصولات شرکت مدیران‌خودو، فراخوانی جهت بررسی سلامت و عملکرد اکسل خودروی X۵۵ پرو صادر شد. در آخرین اطلاعات، سازمان ملی استاندارد، ضمن تاکید بر ضرورت تعلیق اعتبار تایید این خودروها، در نامه‌ای به راهور ناجا اعلام کرد که شماره‌گذاری x۵۵رو تا اطلاع ثانوی متوقف شود. لحظات وقوع این حادثه و کنده شدن چرخ با اجزای بدنه خودرو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه وقوع حادثه‌ای که منجر به توقف شماره گذاری X۵۵ پرو شد
  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال افتتاح می‌شود
  • صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز
  • شماره‌ گذاری ایکس ۵۵ پرو متوقف شد/علت: نقص فنی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو متوقف شد
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران