Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:06:46 GMT

شورای وحدت پس از انتخابات 1400 چه می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۵۱۲

شورای وحدت پس از انتخابات 1400 چه می کند؟

به گزارش جماران؛ سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه حمایت این شورا از دولت رئیسی برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی است از سازماندهی تشکیلات اولویت شورای وحدت برای یک سال آینده خبر داد

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان  در پایان چهلمین جلسه هیات عالی شورای  وحدت، مباحث و تصمیمات متخذه این تشکیلات  را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرایند استقرار دولت جدید و برگزاری مراسم ‌تنفیذ، تحلیف و روند معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس، افزود: هیات عالی شورای وحدت بار دیگر حمایت کامل خود از حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی را اعلام نمود و تاکید دارد که برای موفقیت برنامه اعلامی آقای رئیسی تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.

متکی افزود: این حمایت برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی ،تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، شناخت از شخصیت و مواضع آقای رئیسی و رای اکثریت قاطع شرکت کنندگان در انتخابات است.

وی همچنین به ادامه دور جدید فعالیت شورای وحدت در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: موج پدید آمده از تشکیل شورای وحدت و گسترش آن در فضای سیاسی کشور با مشارکت روحانیت، احزاب، اقشار و ‌چهره های موثر و ذینفوذ در استان ها و با رویکردی خردورزانه، شفاف و ‌تکیه بر نظرات و آراء جمعی هم اینک به یک مطالبه جدی برای تداوم این حرکت تبدیل شده است.

سخنگوی شورای وحدت از تصمیم قطعی شورای  به ادامه فعالیت‌ها در دور جدید خبر داد و افزود: راهبرد ما در دوسال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ می باشد. 

سخنگوی شورای وحدت از آقایان حجت الاسلام موسی پور، دکتر بادامچیان، خانم دکتر قوی، دکتر الله کرم، دکتر منتظمی و متکی بعنوان اعضای کارگروه تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت نام برد که گزارش جلسات خود را به هیأت عالی ارایه داده اند و این بررسی تا پایان شهریور ماه جاری تکمیل و به استان ها ابلاغ خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 منوچهر متکی ابراهیم رئیسی شورای وحدت شورای وحدت اصولگرایان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سخنگوی شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه‌های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.

به گزارش دانشجو، او گفت: همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.

او افزود: شورای عالی کار فعالیت خود را انجام می‌دهد؛ این شورا یکی از وظایفی که دارد تعیین حداقل دستمزد کارگران است.

دیگر خبرها

  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد