Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مقابل سوریه نباید با عجله فوتبال بازی کرد زیرا 90 دقیقه فرصت برای گلزنی داریم.

به گزارش طرفداری، امیرحسین پیروانی درباره شرایط تیم ملی ایران صحبت هایی کرد.

امیرحسین پیروانی در مورد مسابقه تیم ملی با سوریه در مقدماتی جام جهانی به فارس گفت:

تیم ملی را در  این مسابقات باید به سه دوره تقسیم کرد؛ دوره اول که با ویلموس شروع کردیم و اصلاً شروع خوبی به لحاظ نتیجه‌گیری نداشتیم و شرایط تیم خوب نبود، مرحله دوم چهار بازی سختی که در بحرین برگزار کردیم و با موفقیت آن را پشت‌سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با  12 امتیازی که گرفتیم توانستیم به جدول برگردیم و اما مرحله سوم که از پنج‌شنبه شروع می‌شود و ما در یک گروه 6 تیمی قرار داریم که نخستین بازی‌اش با سوریه است.

پیروانی افزود:

تاکتیک سوریه قابل پیش‌بینی است. شناخت خوبی از تیم سوریه از نظر تاکتیکی و هویتی داریم. سوریه فوتبال با حوصله‌ای را در دستور کارش قرار می‌دهد که پاس‌های کوتاه زیادی را ردوبدل می‌کنند. آنها مقابل ما قالب تاکتیکی ندارند و سعی می‌کنند تاکتیک تیم ما را برهم بزنند. عرض و طول زمین بازی‌شان را کوچک می‌کنند که به اصطلاح می‌گوییم زمین بازی را کوچک می‌کنند. سوری‌ها می‌خواهند با تراکم زیاد و پرتعداد در زمین خودشان و حتی یک سوم دفاعی حاضر شوند. سوریه می‌خواهد فواصل عرضی بین خط دفاع و هافبک خود را نزدیک داشته باشد. سوریه در فاز تهاجمی هم براساس ضد حمله کار می‌کند و اگر صاحب ضربات ایستگاهی شود می‌تواند برای  تیم ملی خطرساز شود. سوریه به دنبال گرفتن حداقل امتیاز است. 

سرمربی اسبق تیم امید ایران  با اشاره به شرایط تاکتیکی تیم ملی گفت:

بزرگترین نقطه قوت تیم ما لژیونرها هستند نه فقط به خاطر اینکه خارج از کشور بازی می‌کنند بلکه به این دلیل که آنها در کوران مسابقات قرار دارند اما لیگ داخلی ما حدود یک ماه است که تعطیل شده و بازیکنان ما شرایط بازی را ندارند. با توجه به اینکه بازی تدارکاتی هم نداشته‌ایم اگر می‌خواستیم فقط به بازیکنان شاغل در لیگ داخلی‌مان تکیه کنیم به مشکل برمی‌خوردیم. بازیکنان ما در فاز تهاجمی اکثراً لژیونرهایی هستند که در شرایط آمادگی و بازی قرار دارند و در لیگ‌های خارج از کشور بازی می‌کنند.  این لژیونرها از دوره کی‌روش در کنار هم حضور دارند و شناخت کاملی از بازی یکدیگر دارند و این مسئله قطعاً کارمان را ساده‌تر می‌کند.

پیروانی با اشاره به وظیفه کادر فنی در بازی با سوریه عنوان کرد:

فکر می‌کنم مهم‌ترین وظیفه کادر فنی این است که تمرکز لازم را به بازیکنان بدهند و از آنها بخواهند که عجولانه بازی نکنیم. ما 90 دقیقه زمان کافی برای گلزنی داریم و نباید با عجله بازی کنیم اما باید در انتقال بازی سریع عمل کنیم و حملات سریع داشته باشیم تا قبل از اینکه تیم سوریه بلوک دفاعی خود را شکل بدهد و ساختار دفاعی‌اش در زمین خودش شکل بگیرد و انسجام برسد با حملات سریع به گل برسیم.

پیروانی افزود:

نسبت به بازی با سوریه خوش‌بین هستم هرچند شروع‌ها بازی‌ها  طبیعتا  سخت است به خصوص اینکه بازیکنان ما یکی دو ماه است که کنار هم بازی نکرده‌اند. با این حال می‌توانیم با شکست سوریه یک شروع خوب داشته باشیم تا با اعتمادبه‌نفس بهتر در ادامه راه حاضر شویم  و در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد مومنی: ابراهیم قاسمپور بلایی سر من آورد که دیگر جرات نکردم سمتش بروم! فرمول قرارداد ثابت به اضافه آپشن استقلال جواب داد افزایش رقم قرارداد یحیی گل محمدی و حمید مطهری در فصل جدید نامه احساسی رونالدو برای سرالکس فرگوسن: برگشتم به جایی که به آن تعلق دارم! لحظه به لحظه با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اروپا (2021)؛‌ با طرفداری همراه باشید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود