Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:19:00 GMT

افتتاح ۸ پروژه‌ جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۶۸۹

افتتاح ۸ پروژه‌ جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در هفته دولت

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از افتتاح هشت پروژه جهاد کشاورزی در شهرستان مشهد با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ هزار و ۷۰۸ میلیون ریال از محل اعتبار دریافتی ملی به میزان ۸ هزار و ۴۹۰ میلیون ریال، اعتبار دریافتی منابع داخلی به میزان ۱۸ هزار و ۲۵۸ میلیون ریال و تسهیلات ۱۲۴ هزار میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در سال ۱۴۰۰خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید خوش قامت با معرفی اهم پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در سال جاری اظهار کرد: شایان ذکر است با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل بیماری کرونا، پروژه‌های مذکور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت مجازی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ضمن معرفی پروژهای هفته دولت افزود: پروژه فرآورده‌های لبنی سپیده سحر شهرک صنعتی طوس بخش مرکزی شهرستان مشهد با میزان اعتباری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی به بهره‌بردای رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد عنوان کرد: گلخانه گل رز شاخه بریده در بخش مرکزی شهرستان مشهد،به میزان اعتبار تخصیص یافته مجموعا ۳۴ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی ۱۰ هزار میلیون ریال و از محل تسهیلات بانکی ۲۴ هزار میلیون ریال، یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح شد.

خوش قامت تصریح کرد: یکی دیگر از این پروژه‌ها احیا و مرمت قنات در روستای فرزنی بخش احمدآباد شهرستان مشهد با میزان اعتبار ملی یک هزار و ۷۷۰ میلیون ریال است که از محل اعتبار دریافتی ملی ۱ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبار منابع داخلی ۲۷۰ میلیون ریال به آن تخصیص و همچنین به پروژه گلخانه در روستای مهدی آباد، بخش مرکزی شهرستان مشهد با میزان اعتبار از محل اعتبارات داخلی به میزان ۳ هزار میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: گلخانه در روستای چشمه علیمون دیگر پروژه بخش مرکزی شهرستان مشهد با میزان اعتبار ۳هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: احیا و مرمت قنات، روستای حسین آباد گز بند بخش رضویه شهرستان مشهد، با میزان اعتبار تخصیص یافته یک هزار و ۷۷۰ میلیون ریال بطوریکه یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۲۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، پروژه آبیاری تحت فشار، روستای جیم آباد بخش رضویه شهرستان مشهد، با میزان اعتبار تخصیص یافته ۵ هزارو ۹۳ میلیون ریال به طوریکه چهار هزار و ۲۶۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۸۶۸ میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی و پروژه انتقال آب با لوله، روستای میامی بخش رضویه شهرستان مشهد، با میزان اعتبار تخصیص یافته یک هزار و ۵۷۵ میلیون ریال میزان که  یک‌ هزار و ۲۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و از محل منابع داخلی ۳۵۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرستان مشهد، خوش قامت عنوان کرد: در مجموع کل اعتبارات پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده به مناسبت هفته دولت در سال ۱۴۰۰ مبلغی بالغ بر ۱۵۰ هزار و ۷۰۸ میلیون ریال شامل میزان اعتبار دریافتی ملی ۸ هزارو ۴۹۰ میلیون ریال، میزان اعتبار دریافتی منابع داخلی ۱۸ هزار و ۲۵۸ میلیون ریال و تسهیلات ۱۲۴ هزار میلیون ریال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهاد كشاورزي افتتاح پروژه در هفته دولت پروژه کشاورزی میلیون ریال از محل اعتبارات جهاد کشاورزی شهرستان مشهد میلیون ریال از محل اعتبار بخش مرکزی شهرستان مشهد هزار میلیون ریال شهرستان مشهد میزان اعتبار اعتبار دریافتی میلیون ریال بهره برداری منابع داخلی هفته دولت یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت