Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به منظور شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون و فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، جشنواره تعاونی‌های برتر در استان و کشور هر ساله در شهریور ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در خصوص اجرای فرآیند جدید انتخاب تعاونگران برتر خوزستان و کشور برای حضور در جشنواره تعاونی برتر امسال افزود: فرآیند انتخاب تعاونگران به شکل الکترونیکی و در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور انجام می‌گیرد.

غمگین بیان داشت: پس از صحت سنجی مدارک و مستندات اعلام شده از سوی تعاونگران و مشخص شدن امتیاز و رتبه نهایی با توجه به اینکه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امتیاز ۳۶۰ جهت راه یابی تعاونی‌ها به بخش انتخاب تعاونی برتر ملی تعیین شده بود، همچنین ۲۳ تعاونی از خوزستان وارد عرصه رقابت برای تعیین تعاونی برتر ملی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: ۲۹۰ تعاونی از تعاونی‌های استان نیز با کسب امتیاز بالای ۳۵۰ به عنوان گزینه‌های شایسته تقدیر ملی به مرحله رقابت یافته است.

 برنامه‌های هفته تعاون هر سال از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در خوزستان و کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تعاون رتبه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود