Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه بزرگ آلمانی تمایلی برای همراه شدن با موج خریدهای گران قیمت فوتبال اروپا ندارند

چند سالی است با ورود مالکان مالتی میلیاردر به دنیای فوتبال، رقم انتقال و دستمزد بازیکنان در اروپا به شکل عجیب و غریبی بالا رفته است. با این حال، مسئولان بایرن طی مصاحبه هایی به طور قاطع اعلام کرده اند تحت تاثیر موج ایجاد شده قرار نمی گیرند و از سیاست های خود پاپس نخواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به گزارش نشریه معتبر بیلد، هوونس که مدیریت بایرن کنار رفته ولی همچنان پشت پرده قدرتمند است، او در جلسه هیات نظارتی باشگاه اعلام کرده باشگاه قرار نیست خود را درگیر معاملات گران قیمت بازار بکند و هیچ وقت برای عقب نماندن از بقیه، اقدام به گرفتن وام نخواهد کرد. 

هوونس همواره با جانشین خود هربرت هاینر در سمت مدیریت بایرن در ارتباط است و اولیور کان هم از قدرت بلامنازع هوونس آگاه است، ولی تمایل دارد مستقل عمل کند. حسن صالح‌حمیدزیچ اما معمولا موافق نظرات هوونس است و تمایل دارد موقع اتخاذ تصمیمات مختلف، توصیه های او را بشنود. 

رومنیگه هم در مورد آینده ارلینگ هالند طوری صحبت کرده که این اظهارات هوونس را تایید می کند:

نمی توانید صرفا به خاطر اتفاقاتی که در بازار می افتد، فلسفه خود را کنار بگذارید. 

هربرت هاینر، جانشین هوونس در مدیرعاملی بایرن مونیخ، در این باره، این گونه صحبت کرده است:

مسیر ما مشخص است. بیشتر روی جوانان و آکادمی خود تمرکز خواهیم کرد. از پیشرفت جمال موسیالا بسیار راضی هستیم و می خواهیم استعداد بیشتری پرورش دهیم. به استانیسیچ هم امید بسیاری داریم. موضوع هویت هم اهمیت بالایی در مورد بازیکنان بایرن دارد. بهترین مثال در این باره کیمیش است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و گفت هر آنچه شامل مباحث مالی و فوتبالی، لازم دارد اینجا هست. می خواهد ردپایش را اینجا بگذراد. 

بیلد همچنین گزارش داده صالح‌حمیدزیچ که طی سال های ابتدایی مدیریتش روی لیگ فرانسه تمرکز کرده بود، الان بیشتر نگاهش به استعدادهای بوندس لیگا و بازیکنان آلمانی زبان است. حسن طی هفته های اخیر، با مدیران برنامه متعددی در تماس بوده و برای جذب بازیکنانی چون هافمان و گینتر ابراز علاقه کرده و زابیتسر را هم به تیم اضافه کرد. 

در نهایت در مورد بایرن اینکه، بیلد اعلام کرده بایرن مونیخ مدت ها است هالند را زیرنظر دارد و او را به عنوان جانشینی برای لواندوفسکی می بیند، ولی به خاطر درخواست های هنگفت رایولا به نظر نمی رسد این انتقال هیچگاه رخ دهد. رایولا تقاضای سالانه 50 میلیون یورو دستمزد برای مهاجم نروژی کرده که به طور کامل ساختار حقوق و دستمزد بایرن را نابود خواهد کرد. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با ناصر عظیمی: برومند انقدر خوب بود که همزمان کاپیتان تیم ملی ایران و لبنان شد نشانه های بازگشت ارسلان مطهری به استقلال پایان نقل و انتقالات پرسپولیس قبل از محرومیت احتمالی رسمی؛ لوک دی یونگ به بارسلونا پیوست استوری جنجالی ام باپه که پاک شد؛ به زودی رویاهایت را دوباره از سر می گیری!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏

به گزارش "ورزش سه"، قیمت تماشای فوتبال در اسپانیا و آلمان ‏اختلافی به اندازه چند سال نوری دارد. هواداران اسپانیایی مدتها ‏است به قیمت بلیت‌ها در این کشور متعرضند ولی دیدارهای پیش ‏روی رئال و بایرن باعث شده به خصوص هواداران رئال مادرید به ‏شدت شاکی باشند. ‏

فردا شب دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم در آلیانز ‏آره‌نا برگزار می‌شود و یک هفته بعد سانتیاگو برنابئو میزبان دیدار ‏برگشت است. مسابقاتی یکسان با بلیت‌های به شدت متفاوت. ‏

فردا شب بلیت دیدار بایرن و رئال در آلیانز قیمتی بین 19 تا 150 یورو ‏دارد. ارزان‌ترین بلیت در آلیانز به سکوهای پشت دروازه‌ها مربوط ‏می‌شود: 19 یورو. گران‌ترین بلیت که قیمتی 150 یورویی دارد بخشی از ‏ورزشگاه را شامل می‌شود که به هواداران رئال اختصاص داده شده. ‏یعنی رئالی‌ها برای تماشای بازی رفت باید بلیت 150 یورویی خریداری ‏کنند. بهای بلیت در دیگر سکوهای آلیانز به این شرح است: 70، 100 و ‌‏120 یورو. تازه این قیمتهای بالاتر مربوط به چمپیونزلیگ است و در ‏بازی‌های بوندس‌لیگا قیمت بلیت از 15 یورو تا 80 یورو نوسان دارد.‏
 

ولی در اسپانیا بهای تماشای فوتبال بسیار بالاتر است. با توجه به ‏درآمد کمتر مردم در اسپانیا، نسبت به آلمان، رفتن به استادیوم برای ‏اسپانیایی‌ها به مراتب دشوارتر است. ‏

هواداران رئال مادرید از قیمت بلیتهای دیدار برگشت رئال و بایرن ‏شاکی‌اند. با تایید فلورنتینو پرز، قیمت بلیت‌ها مشابه قیمت دیدار ‏رفت رئال و سیتی خواهد بود: از 125 یورو برای بدترین سکوها تا 445 ‏یورو برای بهترین سکوها. ‏

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023