Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهدی کریمی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:هوای شرجی در جنوب غرب خوزستان سبب از کار افتادن دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان و بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر از شده اند.

او با بیان آن که دستگاه های فعال اکسیژن سازموجود جوابگوی نیاز بیماران نیست افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای کنترل شرایط کرونایی حاضر به بیش از ۲۰۰  کپسول اکسیژن نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کریمی از ممکن نبودن تامین کپسول های اکسیژن توسط دانشگاه علوم پزشکی آبادان در تعداد بالا خبر داد و از مسئولان و خیرین خواست تا آن ها در فراهم سازی این کپسول ها قدم بردارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در شرایط فعلی بیشترین فشار برکادر درمان به ویژه پرستاران است و برای کنترل کرونا نیازمند مدیریت و تدبیر به موقع و عزم همگانی هستیم ، بنابراین دستگاه‌های اجرایی ضمن پشتیبانی بیشتری از نظام سلامت باید در مسیر پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنفس دستگاه اکسیژن ساز دانشگاه علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان