Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا الفت نسب عضو هییت مدیره اتحادیه کسب وکار‌های مجازی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا خرده فروشی آنلاین در سراسر دنیا رشد و گسترش قابل توجهی داشته اند.

رضا الفت نسب افزود: به طور مثال سهم خرده فروشی آنلاین در اقتصاد چین از ۲۲ درصد به بیش از 44 درصد رسیده و همچنین خرده فروشی آنلاین در ایران بیش از ۶۰ درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کسب وکارهای اینترنتی جزو گروه شغلی یک هستند، بیان کرد: فروشگاه های آنلاین و دیگر کسب و کارهای اینترنتی درحال خدمت رسانی به مردم هستند تا مردم برای خرید انواع محصول و خدمات کمتر از منزل خارج شوند، این یعنی کاهش شیوع کرونا در کشور و کمک بزرگ به کادر درمان و سلامت جامعه از سوی کسب و کارهای اینترنتی و به خصوص فروشگاههای آنلاین ارائه شده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب وکارهای مجازی تاکید کرد: بسیاری از فعالان کسب وکار اینترنتی مانند فروشگاههای آنلاین و خرده فروشی های آنلاین و افرادی که در بخش لجستیک (حمل و نقل کالاهای درخواستی مشتریان) و انبارهای آنها فعال هستند، در معرض شدید بیماری کرونا قرار دارند.

الفت نسب با بیان اینکه این افراد نیاز به حمایت و واکسینه شدن دارند تا بتوانند خدمات رسانی خودشان را هر روز بیشتر و بهتر کنند، تصریح کرد: خواسته ما به عنوان اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و اعضای این اتحادیه از ستاد ملی مقابله با کرونا و وزرات بهداشت این است که واکسیناسیون کارکنان کسب و کارهای اینترنتی از جمله فروشگاههای آنلاین را زودتر شروع کنند، چرا که به گونه ای در خط مقدم مبارزه با ویروس قرار دارند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب وکارهای مجازی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰ ها هزار نفر در این نوع از کسب وکارها اظهار کرد: روند درگیر شدن کارکنان این بخش به ویروس کرونا افزایش یافته و این خود باعث کاهش ارائه خدمات و حضور بیشتر مردم در جامعه می شود.

وی تاکید کرد: حمایت از کارکنان فروشگاههای آنلاین و کسب و کارهای مجازی با واکسینه شدن هرچه زودتر باعث کمک به کاهش انتقال ویروس خواهد شد و اتحادیه کسب و کارهای مجازی و فعالان این حوزه با تمام وجود برای ارائه خدمات آماده هستند تا بتوانند باری از دوش کادر درمان بر دارند.

وی در پایان با تاکید دوباره بر تزریق واکسن برای مشاغل گروه یک، گفت: انجام هر چه زودتر واکسیناسیون برای کسب و کارهای اینترنتی از جمله فروشگاههای آنلاین و خرده فروشی های آنلاین که در گروه یک مشاغل هم قرار دارند را از ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را درخواست کردیم و می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کسب وکار مجازی واکسن کرونا کسب و کارهای اینترنتی فروشگاههای آنلاین اتحادیه کسب کارهای مجازی خرده فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد