Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:36:24 GMT

پلمب 36 واحد متخلف در همدان/تعطیلی 7 نانوایی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۶۴۸

پلمب 36 واحد متخلف در همدان/تعطیلی 7 نانوایی

لیدا رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اقدامات تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ خبر داد و اظهار کرد: طی هفته گذشته یعنی از یکم تا هشتم شهریورماه ۴ هزار و ۴۹۰ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب ۳۶ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه ۷ نانوایی تعطیل شد گفت: سه رستوران، ۱۲ سوپرمارکت و خواروبارفروشی و ۱۴ مرکز دیگر تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۶۱۰ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی داشتیم افزود:در بازدید از واحدها ۷۸ درصد به تهویه مناسب محیط توجه می‌شد که شامل ۳ هزار و ۵۲۳ مورد می‌شد.   

وی با اشاره به ۷۴ درصد رعایت پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی که ۳ هزار و ۳۱۰ مورد را شامل می‌شود گفت: ۷۳ درصد نسبت به رعایت استفاده از ماسک حساس هستند  که ۳ هزار و ۲۶۲ مورد را در برمی‌گیرد.

رفعتی به ۸۰ درصدی و ۳ هزار و ۵۹۹ مورد رعایت بهداشت و حفاظت فردی اشاره کرد و خواستار توجه به پروتکل‌های بهداشتی شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی نانوایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان سلامت محیط و کار پلمب واحد متخلف مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران