Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:25:13 GMT

شماره جدید نشریه «دامِستیک» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۱۱۰۷

شماره جدید نشریه «دامِستیک» منتشر شد

شماره نوزدهم نشریه «دامِستیک»؛ فصلنامه علمی ـ ترویجی انجمن علمی دانشجویی گروه مهندسی علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "اوضاع شیر تو شیر لبنیات ایران"، "اخبار انجمن علمی ـ دانشجویی گروه مهندسی علوم دامی دانشگاه تهران در بهار ۱۴۰۰"، "با دکتر محمد مرادی شهربابک؛ استاد ژنتیک و اصلاح‌نژاد دام گروه مهندسی علوم دامی دانشگاه تهران"، "راهکارهای ژنتیکی جهت کاهش گازهای گلخانه‌ای به ویژه متان در صنعت گاوهای شیری"، "بررسی بازده اقتصادی سطوح مختلف انرژی و پروتئین بر عملکرد جوجه بوقلمون‌های بومی؛ سنین هچ تا هشت هفتگی"، "مطالعه خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و میکروبی شیر الاغ؛ یک نوشیدنی فراسودمند"، "ویناس در تغذیه نشخوارکنندگان"، "روش‌های‌ انتقال ژن و استفاده از سلول‌های زایای اولیه و سلول‌های بنیادی اسپرماتوگونی در تولید طیور تراریخته؛ با رویکرد در زمینه‌های ژنتیکی، پزشکی و داروهای زیستی"، "بیماری کووید ـ۱۹، انتقال آن از حیوانات و وضعیت رفاه حیوانات خانگی در زمان همه‌گیری"، "معرفی مرکز اصلاح‌نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور"، "معرفی قابلیت‌ها و کاربردهای نرم‌افزار آماری Statistica"، "معرفی کتاب: شناخت علمی بز، تولید و پرورش آن" و "ماهی‌های آکواریومی؛ دسته‌بندی و معرفی چند نژاد بازارپسند" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «دامِستیک» به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی گروه مهندسی علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی زهرا ندایی‌فرد و سردبیری فرزاد غفوری به صورت فصلنامه علمی  ـ ترویجی منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) هم اکنون )سه‌شنبه، ۱۱ اریبهشت) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان می‌توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه، ۱۶ این ماه هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت  جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیرماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است و در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد، داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مردادماه جاری اعلام و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست