Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، چهارشنبه در مطلب ارسالی خود از قول هادی شه‌دوست شیرازی افزود: در سال‌های اخیر با تحول اساسی در صنعت حمل‌ونقل پیشرفت شگرفی در صنعت گردشگری به وجود آمده و این امر مستلزم توجه نظام‌مند به ابعاد مختلف فنی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در استفاده از جاذبه‌های گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: به دنبال تعاملی سه‌جانبه با فرودگاه  و شهرداری هستیم تا مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه را حل کنیم.
شه‌دوست شیرازی عنوان داشت: فارس گهواره تمدن و فرهنگ ایران است و باید در حد نام آن امکانات داشته باشد.

وی که در نشستی با مدیرکل فرودگاه‌های استان راهکارهای همکاری بیشتر و رفع مشکلات دو حوزه را بررسی می کرد ادامه داد: خواستار احیای دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری در ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز هستیم و باید از فضای ترمینال خارجی در زمینه اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ابراز کرد:باید با برنامه‌ریزی و استفاده از راهکارهای عملی و قانونی، مشکلات گردشگران سلامت ورودی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس به شیراز را ساماندهی و حل کنیم.

دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری در فرودگاه‌ بین‌المللی شیراز احیا می‌شود
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز اظهار کرد:با توسعه گردشگری مشکلات اجتماعی به‌ویژه اشتغال حل خواهد شد و گردشگری در شیراز باید به جایگاه خودش برسد.
غلام‌رضا کریم آقایی گفت:حضور اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در فرودگاه بسیار ضروری است و در توسعه گردشگری با این مجموعه همراه خواهیم بود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس ضمن بیان اینکه استان باوجود جاذبه‌های متنوع تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری است، افزود: حمل‌ونقل هوایی در استان فارس و علی‌الخصوص شهر شیراز در توسعه گردشگری اهمیت ویژه‌ای داشته است.
کریم آقایی گفت: اداره‌کل فرودگاه‌های استان فارس آمادگی همکاری بیش‌ازپیش برای توسعه صنعت گردشگری استان پهناور فارس را دارد.

برچسب‌ها گردشگری حمل و نقل هوایی شیراز فارس اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری حمل و نقل هوایی شیراز گردشگری حمل و نقل هوایی شیراز فارس اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس گردشگری و صنایع دستی استان کل فرودگاه های استان کل میراث فرهنگی استان فارس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در دیدار با مسئولان بانک گردشگری اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

وی افزود: ما از بانک گردشگری به‌عنوان یک بانک تخصصی و متولی در حوزه گردشگری انتظار داریم که در حوزه گردشگری اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود فعالیت ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و موافقت اصولی بی‌نام برای مناطق و پروژه‌های مستعد در استان صادر شده است که بانک گردشگری می‌تواند در این راستا با مشارکت سرمایه‌گذاران در این موارد فعالیت کند.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین مطابق توافقات اولیه به‌دست آمده تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با بانک گردشگری در راستای همکاری‌های بیشتر و تعریف ساز و کارهای حمایتی تفاهمنامه امضا می‌کنند تا بتوانیم از ظرفیت مجموعه‌های گردشگری استان و منابع بانک گردشگری برای رونق و توسعه این صنعت در استان استفاده کنیم.

کد خبر 748853

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود