Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان دلیل تلفات چندین قطعه ماهی در ر روخانه پشتمسار صومعه‌سرا معلوم نیست.

علی اصغر آزاد رییس اداره محیط زیست صومعه سرا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صدها قطعه ماهی از گونه‌های کپور، زرد پر، کولی و پرک در روخانه پشتمسار صومعه‌سرا تلف شدند.

وی با بیان اینکه دلیل مرگ این ماهی ها در دست بررسی است و نمونه هایی نیز برای دامپزشکی خواهیم فرستاد تصریح کرد: برای اولین بار است که امسال در این رودخانه شاهد تلفات ماهی در این حد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره محیط زیست صومعه سرا گفت: دلیل تلفات مشخص نیست و باید آزمایشاتی صورت بگیرد تا بفهمیم که علت مرگ و میر این ماهیان چه دلیلی می تواند داشته باشد.

وی اضافه کرد: گرمای هوا، کاهش آب رودخانه و کاهش اکسیژن،سم و یا هردلیلی دیگری اگر دارد باید مشخص شود و پس از یقین از دلایل حاصل شده مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تلف شدن ماهیان رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از وقوع شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی استان خبر داد.

بهروز مرادپور امروز، هشتم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز بدنبال بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در اغلب نقاط پوشش ابر و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود که در نواحی جنوب شرق با بارش‌هایی بصورت خفیف و پراکنده همراه هستند.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه آسمان استان نسبتا آرام بوده و مجددا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب دوشنبه بدلیل شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی رخداد بارش‌های پراکنده و رگباری انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط با شدت و ضعف رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید را خواهیم داشت.

این مسئول گفت: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌