Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:16:42 GMT

دانستنی ها درباره نبشی، قوطی، پروفیل

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۱۵۵۱

دانستنی ها درباره نبشی، قوطی، پروفیل

در این قسمت می‌خواهیم بررسی کنیم که برخی مصالح فلزی پرمصرف و پرفروش چگونه تولید و با توجه به چه المان‌هایی قیمت آن‌ها تعیین می‌شود، این محصولات که در صنایع متعددی مانند ساختمان‌سازی راه‌سازی و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند امروز دچار افزایش قیمت شدیدی شده‌اند اما به‌هرحال خریدوفروش می‌شوند، دراین‌میان منابع معتبری وجود دارند که قیمتی پایه‌ای و کمتر از دیگر رقبا ارائه می‌دهند، قصد داریم تا برخی از این منابع را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام صنایع فولاد توفیقی، خریدوفروش آهن‌آلات و محصولات فلزی در بازار ایران در تهران و در دو شهرک صنعتی آهن مکان و شادآباد عرضه می‌شود فولاد توفیقی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان آهن‌آلات با بیش‌از ۲۷ سال سابقه، از منابع قیمتی مناسب جهت خریدوفروش مصالح فلزی بازار روز آهن‌آلات است.
بازرگانی هایی نظیر بازرگانی فولاد توفیقی ارائه‌دهنده انواع و اقسام متنوع آهن‌آلات قادرند تا تمامی سفارشات شما را در محصولات مختلف به شما عزیزان ارائه دهند، همچنین ارسال فوری و پشتیبانی ۲۴ ساعت و از جمله ویژگی‌های این بازرگانی می‌باشد.
در ادامه قصد داریم تا بعضی از محصولاتی که به‌عنوان پرفروش‌ترین و پرطرف‌دارترین نمونه‌های موجود در بازار می‌باشند که توسط صنایع فولاد توفیقی ارائه می‌شوند به شما عزیزان معرفی کنیم.
خرید آسان و به صرفه در کمترین زمان از ویژگی های بازرگانی فولاد توفیقی می باشد که پرسنل مجرب و کاربلد این مجموعه گردآوری کرده اند و همواره در تلاش هستند تا سطح کیفی خدمات خود را افزایش دهند.

نبشی

این محصول را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مصالح فلزی به شمار می‌آورند نبشی به واسطه این نقش مهم و مؤثری که در ساختمان‌سازی دارد و او نیز به واسطه شکل هندسی خود می‌تواند از پر اهمیت‌ترین نمونه آهن‌آلات شمرده شود.

انواع نبشی

۱.نبشی بال مساوی 
۲.نبشی بال نامساوی
۳.نبشی آهنی
مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد فقط برخی از نمونه‌های پرطرف‌دار بازار می‌باشد که همواره خریدوفروش می‌شوند اما نمونه‌های دیگری نیز وجود دارند که استفاده‌های خاص دارند و تنها در برخی زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.


نبشی فابریک نیز که خروجی فرآیند تولید روش مستقیم می‌باشد، به همراه نبشی لقمه‌ای که در فرایند ساخت آسانسورها و در اجرای طرح فونداسیون به‌کارگرفته می‌شوند از دیگر نمونه‌های نبشی هستند که تولید و ارائه می‌شوند.

قیمت نبشی

متأسفانه در ماه‌های اخیر افزایش قیمت محصولات آهنی به واسطه کاهش خریدوفروش و عوامل دیگر موجب نگرانی خریداران شده‌ است نبشی هم از این قاعده مستثنی نیست و سیر صعودی شدیدی را در مدت چند ماه تجربه کرده‌است، اما به هرحال این محصولات مهم در بازار خریدوفروش می‌شوند پس می‌بایست امن‌ترین درگاه‌ها و نیز منابعی مناسب را جهت خرید اتخاذ نماییم.
در این قسمت می‌خواهیم برخی از نمونه‌های پرفروش را برای شما عزیزان ارائه دهیم:
نبشی ذوب‌آهن اصفهان ۶ در ۶ ، طول شاخه ۶ متر، ضخامت محصول ۶ میلی‌متر، ۱۷.۰۰۰ هزار تومان 
نبشی سپهر ایرانیان ۶ در ۶ ، طول شاخه ۶ متر، ۱۸.۱۶۰ هزار تومان 
نبشی سپهر ایرانیان ۳ در ۳، طول شاخه ۶ متر، ۱۸.۲۵۰ هزار تومان
نبشی ظهوریان ۴ در ۴، طول شاخه ۶ متر، ۱۶.۹۰۰ هزار تومان 
نبشی ناب تبریز ۵ طرح ۵، طول شاخه ۶ متر، ۱۷.۲۰۰ هزار تومان 
نبشی بناب ۴ در ۴ سبک ، طول شاخه ۶ متر، ۱۷.۹۰۰ هزار تومان 
تمامی قیمت‌هایی که در این قسمت ذکر شد مربوط به تاریخ دهم مرداد می‌باشد قیمت‌ها لحظه‌ای و متغیر است برای دریافت قیمت با تایید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

قوطی

قوطی پروفیل نیز از محصولات مهم و پرفروش بازار آهن‌آلات تلقی می‌شود و همواره خریداران ویژه خود را دارد این محصول در تولیدی‌های زیادی ساخته و پرداخته می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و کیفیت خاص خود را دارند کامو در ادامه برای شما برخی از تولیدکنندگان این محصول را معرفی می‌کنیم:

قوطی صابری قوطی تهران شرق قوطی جهان پروفیل قوطی صدرا قوطی پایا اصفهان قوطی اصفهان

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد از معروف‌ترین کارخانه‌های تولید قوطی در ایران می‌باشند که کیفیت‌های متفاوت و متنوعی دارند و متناسب با آن‌ها قیمتشان نیز تعریف می‌شود.

پروفیل

قوطی پروفیل از محصولات حائز اهمیت برای مهندسین و معماران می‌باشد که همواره در سطح کشور در تناژ بسیار بالا خریدوفروش می‌شود اگر می‌خواهید خرید به‌صرفه و با کمترین قیمت را داشته باشید در هنگام سفارش محصول از کد تخفیف خرید از سایت استفاده کنید این امر موجب می‌شود تا از تخفیف عالی برخوردار شوید.

پروفیل‌ها علاوه‌ بر اندازه‌های خود و ابعاد متنوعی که دارند هر کدام وزن مشخصی دارند که محاسبه این وزن دارای قاعده خاصی است در صفحه مربوط به پروفیل در سایت صنایع فولاد توفیقی نحوه محاسبه وزن پروفیل را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم تا با توجه به این فرمول بتوانید به‌آسانی وزن هر محصول را محاسبه کنید.

قیمت پروفیل

همانند دیگر محصولات فلزی و آهنی موجود در بازار این محصول نیز تکانه‌های قیمتی را در چند وقت اخیر تجربه کرده‌است در ، این افزایش و کاهش قیمت‌ها برای چنین محصولاتی طبیعی می‌باشد و با توجه به تغییرات نرخ ارز و مواد اولیه نوسان می‌کند اما اگر می‌خواهید با کیفیت‌ترین محصول را با قیمتی به‌ صرفه تهیه کنید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصولات خود را سفارش دهید تا محصول مورد نیاز خود را در سریع ‌ترین زمان تهیه کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروفیل انواع پروفیل فولاد توفیقی شما عزیزان هزار تومان آهن آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافته و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیئت‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

محصولات شرکت مس شهید باهنر در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی، برای اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده است. 

در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آن ها کامل شده عرضه کرده‌اند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در نخستین روز این نمایشگاه و در نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران سوریه، قرقیزستان، یونان، چین و روسیه به تشریح ظرفیت‌های اقتصادی استان پرداخت. 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی در روز‌های ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت