Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این مرحله حضور داریم. دیدار فردا(پنجشنبه) بازی سختی می‌تواند باشد. همه تیم‌هایی که وجود دارند و برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند دیدارهای سختی خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: هم ما از سوریه و هم آنها از ما شناخت خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های دوستانه و رسمی زیادی باهم داشتیم و بی تردید بازی فردا بسیار دشوار خواهد بود. تمرینات خوبی نداشتیم چرا که روزهای کمی کنار هم بودیم ولی مرحله‌ای که در بحرین پشت سر گذاشتیم خیلی به ما کمک کرد. فعلا شرایط کلی تیم خوب است و امیدوارم ۲ بازی نخست را به خوبی پشت سر بگذاریم خصوصا این بازی که مهمترین دیدار ما است.

مهاجم تیم ملی در ادامه به عدم حضور و استقبال اهالی رسانه اشاره کرد و گفت: در بحرین که بودیم گفتیم شاید چون با ما خوب نیستند از ما سوال نمی‌پرسند. در ایران فکر می‌کردم اتفاقات بهتری رخ دهد و سوالات بیشتری از سرمربی و بازیکن پرسیده شود. انرژی‌های مثبت خیلی باید بیشتر شود. در بحرین چون نیاز به چهار برد داشتیم همه مردم، فدراسیون، صدا و سیما، وزارت ورزش همدل بودند که بازی‌ها را ببریم.

وی ادامه داد: تعجب می‌کنم که قبل از اولین بازی با سوریه که دیدار سختی است رسانه‌ها را نمی‌بینم. پشیمان هستم که به کنفرانس آمدم و اگر می‌دانستم قطعا به نشست نمی‌آمدم. در یک روز همدلی به وجود نمی‌آید اما امیدارم در این یک سال این همدلی بیشتر شود. داشتن همدلی از روز اول مهم است چون سه امتیاز بازی نخست به ما انرژی مثبت خواهد داد. دوست ندارم انرژی منفی بدهم و امیدوارم با برد فردا همه را خوشحال کنیم. با برد ما همه مردم خوشحال می‌شوند.

در ادامه محمودرضا رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی به طارمی اشاره کرد که عدم حضور رسانه‌ها به خاطر آنلاین بودن کنفرانس مطبوعاتی است. با این وجود سوال دیگری از مهاجم تیم ملی پرسیده نشد.

دیدار ایران و سوریه در چارچوب هفته نخست دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فردا (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها صدا و سیما تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سوریه ورزشگاه آزادی مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ صدا و سیما تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سوریه ورزشگاه آزادی مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی با ملوان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: متأسفانه آن طور که برنامه ریزی کرده بودیم بازی پیش نرفت و در نیمه اول ناچار شدیم، چهار تغییر در ترکیب ایجاد کنیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که داشتیم، موقعیت زیادی خلق کردیم اما فقط توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی بیان کرد: با توجه به نتایج تیم‌های دیگر شاید تساوی برای ما خوب نباشد اما اینکه بازی را برگرداندیم و به آینده امیدواریم خدا را شکر می‌کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که با حضورشان باعث شدند تا تیم نتیجه را برگرداند.

پورموسوی اظهار کرد: تیمی که دست به چهار تغییر می‌زند، دچار مشکل است و باید منشأ یکسری اتفاقات را بررسی کنیم و در طول هفته کار کنیم تا برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

پورموسوی گفت: هر پنج بازی ما سخت خواهد بود و فقط می‌توانیم تا هفته سی‌ام امیدوار باشیم. اگر امشب برنده می‌شدیم شاید هفته بیست و هشتم یا بیست و نهم، تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شدند اما با برد نساجی و تساوی استقلال خوزستان فکر می‌کنم تا هفته سی‌ام باید روحیه‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از رسانه‌ها هم می‌خواهم از استقلال خوزستان حمایت کنند تا با انرژی مثبت آنها در بازی‌های آینده به رقابت‌ها برگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری شرکت نکرد و خبرنگاران اهوازی نشست خبری تیم ملوان را تحریم کردند.

کد خبر 6094746

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران