Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:38:03 GMT

حضور فعال گروه تبلیغی رشد در بیمارستان‌های کرونایی قم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۲۰۸۳

حضور فعال گروه تبلیغی رشد در بیمارستان‌های کرونایی قم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی با اشاره به حضور فعال اعضای این گروه در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه تبلیغی رشد به موضوع ایام تبلیغی دهه اول ماه محرم سال جاری اشاره و ادامه داد: فعالیت‌های جهادی در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم از روز اول ماه محرم الحرام ۱۴۰۰ با حضور طلاب و جهادگران توانمند در این عرصه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این موسم تبلیغی بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و جهادگران حضور پیدا کرده که با آرامش بخشی و امید دهی به بیماران کرونایی و همچنین توزیع آبمیوه و آش به آنان در پی کاستن از خستگی‌های کادر درمان می‌باشند.

حجت‌الاسلام خوئینی گفت: علاوه بر همکاری‌های شبانه روزی با کادر درمان، در فرصت و مکان‌های مناسب مبلغان این گروه اقدام به خواندن روضه حضرت سید الشهداء (ع) نیز می‌کنند تا بدین وسیله بیماران کرونایی و کادر درمان نیز از فیض حضور در عزاداری‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بهره مند گردند.

وی ادامه داد: از همه طلاب و مبلغان گرامی توانمند دعوت می‌شود در صورت تمایل به حضور در این حرکت جهادی، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی و کد ملی و نام پدر) را به شماره ۰۹۱۲۱۵۲۴۳۰۰ پیامک فرمائید تا با حضور در این حرکت جهادی، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان بار دیگر ثابت نمایند.

کد خبر 5294548

منبع: مهر

کلیدواژه: قم دفتر تبلیغات اسلامی گروههای جهادی طلاب جهادی ویروس کرونا ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آتش سوزی واکسیناسیون اردبیل تالاب انزلی ستاد ملی مقابله با کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری