Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر مهم گفت: استقبال سرمایه گذاران با برندهای معتبر کشوری در طول دو سال اخیر جهت استقرار در شهرک صنعتی خرمدشت و موقعیت مناسب ترانزیتی و مشوق و معافیت مالیاتی 13ساله این امکان را برای سرمایه گذاران واحدهای صنعتی مهیا کرده تا با دریافت سند مالکیت جهت اخذ تسهیلات بانکی و توسعه واحدها با انگیزه بیشتری ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: تحقق این مهم با همکاری و مساعدت اداره کل ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و امور اراضی و پیگیری های ویژه جمالی پور استاندار قزوین و رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و با طرح موضوع و رفع موانع تولید در چندین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و پیگیری حقوقی موضوع محقق شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در ادامه اعلام کرد: شهرک صنعتی خرمدشت با مساحت دو هزار دویست و بیست سه هکتار در حوزه جذب سرمایه‌گذار تاکنون بیش از 200 قرارداد با سرمایه گذاری 60هزار میلیارد ریالی و اشتغال مولد مورد انتظار 10هزار نفری با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 68 واحد تولیدی با اشتغال بیش از دو هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده و در حال فعالیت هستند و مقدمات جذب سرمایه گذاران جدید با توجه به مشوق ها و زیرساخت های عالی شهرک در دست اقدام است.

خانپور از شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان شهرکی که در آینده نزدیک به محل استقرار کارخانجات و صنایع مهم کشور تبدیل خواهد شد، نام برد و گفت: در حال حاضر 150هکتار زمین صنعتی در این شهرک برای واگذاری به سرمایه گذاران و استقرار صنایع پیش بینی شده، هایتک و کم آب بر آماده واگذاری است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر کلیه شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان دارای سند مالکیت صنعتی شده اند و تاکنون بالغ بر دو هزار فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پایان کار ساختمانی و پروانه بهره برداری می شوند، می توانند با مراجعه به دفتر شرکت شهرکهای استان نسبت به دریافت سند مالکیت تک برگی اقدام کنند.

او با اشاره به مزیت اسناد مالکیت و تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت  سرمایه گذاران ، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، عضویت در بورس، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل می شود.

خانپور در پایان از پیگیریها و تلاشهای مدیریت حقوقی و امور قراردادها و همکاران خدوم و پرتلاش شرکت تقدیر و تشکر کرد.

 در پنج ماهه نخست امسال 136سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان جذب شده که سرمایه گذاری این طرحهای صنعتی بالغ بر 53هزار میلیارد می باشد که با راه اندازی کامل  زمینه اشتغال پنج هزار و 700نفر فراهم می شود.

48

کد خبر 1550614

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سرمایه گذاران شرکت شهرکهای شهرک صنعتی سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بازدید تولیدکنندگان هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و روزآمدن شدن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

شهرزاد با اشاره به 7 ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته‌ افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین‌المللی می‌تواند در ارتقاء کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره 18 برای تجهیز واحد‌های تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جزء سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثربخش خواهد بود.

گفتنی است هیئت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان بااستقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگهای، وارد کشور چین شده و در اولین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف بویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم صورت پذیرفت همچنین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیئت تجاری قرار گرفت.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران