Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 13 با اشاره به ساخت 300 پارکینگ در بوستان جنگلی سرخه حصار از افزایش ظرفیت پارکینگ این بوستان به 1600 فضای پارک خودرو خبر داد.

به گزارش برنا؛ مجتبی شکری ، شهردار منطقه با بیان اینکه مجموعه شهرداری در شرایط محدودیت های کرونایی ، از این فرصت برای شناسایی و رفع نواقص بوستان جنگلی سرخه حصار بهره برد ، گفت : با توجه به کمبود فضای پارک خودرو در سرخه حصار و آسیب  به بخشی از فضاها به واسطه حضور خودروها ، حدود 300 پارکینگ در حال ساخت است که با تکمیل آن ظرفیت‌های پارکینگ این بوستان به هزار و ۶۰۰ جای برای پارک خودروها می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : در راستای بهسازی بوستان با کاشت و توسعه درختان و ساماندهی مجموعه۲۰ هزار درخت کاشته شد که ۵۰۰ درخت کهنسال با عمر بیش از ۱۵سال کاشته شده که خوشبختانه همگی موفقیت‌آمیز بوده‌است.

شهردار منطقه ، احداث  و مرمت140 آلاچیق ، 10 کیلومتر جدول‌گذاری ،نوسازی تمامی معابر بوستان جنگلی سرخه حصار ، پخش 9 هزار و 300 تن آسفالت برای معبر سازی از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد .

او یادآور شد : در سرخه حصار هوشمندسازی مورد توجه قرار گرفته و وقتی ماشین وارد این بوستان می‌شود توسط ۴۰ دوربین کنترل می‌شود و افراد می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» به‌صورت هوشمند پارک خودرو خود را رزرو کنند.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص محدودیت تردد خودرو در سرخه حصار بعد از دوران کرونا بیان کرد : در محدوده‌هایی تا رسیدن به پارکینگ‌های توسعه‌یافته اجازه ورود خودرو داده می‌شود و پس از آن شهروندان می‌توانند از ماشین‌های برقی، دوچرخه و پیاده‌راه برای ادامه مسیر استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری خودرو دوربین شهرداری سرخه حصار بوستان جنگلی منطقه 13 بوستان جنگلی سرخه حصار پارک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟