Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی مس موفقیت ورزشکار عضو این مجموعه را در رقابت های پارالمپیک تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی کسب مدال نقره توسط منصور پورمیرزایی ورزشکار باشگاه مس رفسنجان در رقابت های پارالمپیکی توکیو ۲۰۲۱ پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس در پی موفقیت ورزشکارِ مسی در رقابت‌های پارالمپیکی توکیو

به گزارش مس پرس متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«کسب مدال نقره مسابقات پارالمپیک توکیو از سوی منصور پورمیرزایی قهرمان و پهلوان شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، موجب شادی و غرور مردم عزیز شهرستان رفسنجان و سخت‌کوشان صنعت مس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک، این افتخار ورزشی بی نظیر و به یادماندنی در تاریخ این خطه ثبت خواهد شد و فصل جدیدی برای درخشش جوانان پر انگیزه و بانشاط رفسنجان و استان کرمان در عرصه رقابت‌های بین المللی ورزش باز خواهد کرد.

خرسندیم که به یمن بسترسازی‌های صورت گرفته از سوی صنعت بزرگ مس ایران در ورزش و فرهنگ استان کرمان و آذربایجان شرقی ورزشکاران این دو خطه نام ایران و ایرانیان را در جای جای جهان با افتخار زنده نگه می‌دارند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر بام ورزش دنیا به اهتزار در می آورند.

اینجانب کسب این مدال ارزشمند و غرورآفرین را به جناب آقای پور میرزایی و خانواده محترم‌شان و مردم عزیز شهرستان رفسنجان و خانواده بزرگ و پرافتخار و زحمتکش صنعت مس تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ تداوم موفقیت‌های ایشان و دیگر ورزشکاران صنعت مس را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواستارم.» انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شرکت ملی مس ایران مدیرعامل شرکت صنعت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت و نوشت:

تبریک به کادرفنی و بازیکنان شایسته تیم ملی فوتسال بابت قهرمانی آسیا. دمتون گرم دل مردمو شاد کردید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900762

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو